Skocz do zawartości

Ocena Szansy + Pytanie O Formularz Ds-160


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Planujemy z dziewczyną zwiedzić USA we wrześniu. Nasza sytuacja jest następująca:

Dziewczyna będzie miała 20 lat, studentka drugiego semestru.
Ja 25lat skończone studia IT inżynierskie. Od kilku (ok 5) lat jestem fotografem i operatorem video - w ten sposób zarabiam pieniądze. W kwietniu złożyłem podanie o dotacje z PUPu na otwarcie firmy - wniosek rozpatrzony pozytywnie, jednak pieniądze i formalnie firma będzie otwarta pod koniec roku.

Nie mamy nikogo w stanach, nikogo nie znamy, nie wiemy w jakim hotelu śpimy (zapewne i tak będzie to couchsurfing, poniewaz w ten sposób zwiedzamy świat).

Czy mamy wypisać wszystkie kraje w których byliśmy czy tylko te w ciągu ostatnich 5 lat? Trochę się nazbierało, a słyszałem że to atut?

Czy to wystarczające powody naszego związku z krajem? Mogę pokazać jeszcze w razie czego konsulowi dziesiątki umów podpisanych z parami młodymi, które będę obsługiwał foto/video w 2015r i jeszc pod koniec 2014. Czy to dobry pomysł mieć coś takiego w zanadrzu?

Drugie pytanie mam na temat pytania o pracę w formularzu. Nigdy nie pracowałem dla kogoś - tzn nie byłem nigdzie zatrudniony od momentu zakończenia studiów. Co zaznaczyć ? OTHER i następnie napisać SELF-EMPLOYED i wyjaśnić kim jestem ?

Oczywiście jesli nie dostaniemy wizy to nic się nie stanie, polecimy gdzie indziej :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam cię a z opisu widać ze jesteś wiarygodny. Jestem prawie pewny ze wize dostaniecie i nikt nie poprosi was o żadne świstki. Bedzie tylko pytanie o to co robisz. Odpowiesz w jednym, max w dwóch zdaniach i po temacie. W formularzu możesz np podać hostel jakiś - na start a potem sie zobaczy.

Swoją droga to fajne to forum. Normalnie kącik zwierzeń z tego kto co robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum