Skocz do zawartości

Wiza - Instruktor Pilotażu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem pilotem - instruktorem szybowcowym oraz pilotem samolotowym. Ze względu na fakt, iż za wszelką cenę staram się zbudować nalot do zawodowej licencji samolotowej przyszedł mi do głowy pomysł wyjazdu do Stanów. Wymyśliłem układ w którym znajduję lotnisko na którym pracuję jako instruktor szybowcowy, a przepracowane godziny zamieniam na darmowy nalot samolotowy. Wysłałem kilka maili i o dziwo - tego samego dnia przyszła odpowiedź z Florydy. Są zainteresowani i mają wolną posadę dla osoby z moim doświadczeniem lecz postawili wymagania: wiza uprawniająca mnie do pracy / zielona karta + przekonwertowane licencje. To drugie nie jest problemem. Zastanawiam się tylko co zrobić aby uzyskać wymaganą wizę.

Dopiero zaczynam przygodę z tym tematem więc nie jestem za bardzo obeznany. Czy nie jest aby tak, iż to pracodawca w takim wypadku musi postarać się dla mnie o wizę oraz ją opłacić? W takim wypadku obawiam się, że może im się zwyczajnie "nie chcieć". Wolałbym sam to załatwić mając np. potwierdzenie z miejsca pracy. Czy ktoś kompetentny mógłby wypowiedzieć się w tej sprawie dokładniej? Być może są jeszcze inne możliwości? W zasadzie nie zależy mi na zarabianiu jako takim. Chodzi jedynie o nalot + dach nad głową i wyżywienie.

Pozdrawiam i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że firma wyraźnie zaznaczyła, że masz mieć wizę uprawniającą do pracy lub zieloną kartę.

Nie obejdziesz tych wymagań.

Możesz ich zapytać, czy chcą się pobawić w wizę dla Ciebie, ale po tym, co napisałeś, nie sądzę, żeby chciało im się to robić...

Weź udział w loterii zielonych kart. Może się uda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. Na to wygląda... niestety. Dostałem dokładnie coś takiego na moją odpowiedź, iż jeszcze nie spełniam wymagań:

Ok Pawel,