Skocz do zawartości

Ponowne Staranie Sie O Wize Turystyczną A Problem Ze Szkołą


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ponownie chce sie starac o wize do usa a wiec latem starałem sie o wize turystyczną do usa lecz jej nie dostałem z braku wiezi z krajem. W sierpniu zapisałem sie do 3 letniego liceum zaocznego dla dorosłych ale nauka trwa 2 lata od 3 semestru (pierwszy semestr zaczynaja ci którzy są po szkole gimnazjalnej) i mam dylemat bo zaczełem odrazu od drugiego roku szkolnego 3 semestr (tak szkola przydzieliła) a latem wpisywałem w podaniu wizowym ze nie ucze sie. w indeksie mam zaznaczono okres nauczania 3 letni i ze jestem wpisany na 3 semestr 2014/2015. czy mam isc z tym indeksem do konsula i wyjasnic ze chodze odrazu na 2 rok czy moze wziasc zaswiadczenie ze szkoly ze jestem uczniem 3 semestru i ze nauka trwa 2 lata i zakoncze ją w kwietniu 2016 ? Dodam ze chodze do tej szkoły oraz mam pozaliczane wszystkie przedmioty;) mam nadzieje ze poradzicie mi co zrobic z tym drobnym kłopotem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

nie radze...lepiej sie ustabilizuj bardziej...poszukaj pracy....

okresl dokaldnie swoje plany...

konsulowie zapewne mieli juz w swojej karierze duzo osob, ktore to bylo widac, ze poszli do szkoly tylko po to aby dostac promese wizowa. I moga Ciebie wrzucic do oto takiego tez worka z takimi osobami....

1,2 semy to za malo....

pewnie i sa osoby, ktore po 1,2 odmowach za 3 razem dostaly...moj post jest pesymistycznym zalozeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kzielu chce wize aby leciec wkoncu do usa :)

@lx13 jak juz skoncze szkole to nie bede miał według konsula powodów do pozostania w pl

@ilya_ ale ja chodze do niej i chce ją skonczyc.... mam tez pozdawane egzaminy

wiec ponawiam pytanie...co lepiej bbyło by wziasc indeks czy zaswiadczenie..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach