Skocz do zawartości

Jakie Mam Szanse Na Wize?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstepie chcialbym przeprosic jesli byl juz podobny post lub ten znalazl sie w nieodpowiedniej kategorii. Zaczynając, chciałbym sie dowiedziec jakie sa moje szanse na dostanie wizy turystycznej na podstawie zalet(wedlug mnie) ktore przedstawie ponizej, Mam 20 lat, czytalem ze jest wiele opcji przed skonczeniem 21 roku zycia, nie wiem dokladnie jakie. Pierwszą zaletą wydaje mi sie to ze, w USA mam wujka, jest to brat mojego ojca a dla mnie ojciec chrzestny. Chrzestny wylosowal 7 lat temu green card, wraz z cala rodzina i od tego czasu wujek zdazyl zdac pozytywnie egzaminy na obywatelstwo. Kolejna zaleta, wedlug mnie jest to ze, jestem studentem pierwszego roku, dodam ze pierwszy semestr mam zaliczony, wiec w indeksie widnieje wpis na drugi semestr. Wujek moglby wyslac mi bez problemu zaproszenie. Nie wiem czy ma to znaczenie ale moja siostra dostala wize na 10 lat i 2 lata temu wrocila zgodnie z wbita wiza na lotnisku, bylo to 6 miesiecy i wrocila w terminie a nawet przed uplywem 6 miesiecy. Na moja niekorzysc wplywa chyba to ze, juz staralem sie 2 lata temu o wize. Bylem wtedy strasznie napalony i bagatelizowalem dorady babci ktora ma zielona karte i chrzestnego ze prawdopodobienstwo ze dostane wize jest male poniewaz bylem wtedy w 3 klasie liceum a wiec konsul mogl pomyslec ze chce po prostu prysnac na stale, poniewaz nic mnie tutaj nie trzyma i tak wlasnie mi powiedzial "ma pan za male powiazanie z krajem". Chce sie teraz znow starac o wize tylko teraz jestem studentem i podobno mam wieksze szanse. Dodam ze po wize staralem sie w Krakowie, slszyalem ze w Warszawie latwiej dostac co oczywiscie uznaje za plotke i glupoty gadane przez ludzi. Prosze o powazne potraktowanie mojego pytania i z gory dziekuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach