Skocz do zawartości

Loteria -> Migracja Do Rodziny + Wykształcenie Inżynierskie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zastanawiam się nad emigracją do USA, ale nie jestem pewien z jakiego programu skorzystać i co w mojej sytuacji byłoby najskuteczniejsze +/- najszybsze? Sytuacja moja wygląda następująco:

1) moja siostra siedzi w NY, dostała wize w loterii corocznej, pracuje

2) jestem inżynierem studiów stacjonarnych, kierunek Elektrotechnika (electrical engineering, inżynier elektryk) na Politechnice Warszawskiej, 3,5 roku trwają takie studia w Polsce. Jeżeli to istotne to specjalnizacja Maszyny elektryczne i mechatronika pojazdów

3) jestem na studiach zaocznych magisterskich, dalej Elektrotechnika, narazie bez specjalizacji, potencjalnie Automatyka i inżynieria komputerowa (decyzja jeszcze do podjęcia). Studia takie trwają 2 lata, zacząłem dopiero w lutym (1 semestr). Potencjalnie magister ~luty 2017. Byłym skłonny zrezygnować i wyjechać, ale jako ostateczność, chciałbym zrobić pełnego mastera dla własnej satysfakcji i faktu, że chciałem liznąć automatyki na specjalizacji oraz zrobić kurs podstawowy i zaawansowany programowania sterowników PLC Siemens, z tego co się zorientowałem jest to pożądana umiejętność dla inż. elektryka/elektronika oraz przyda mi się w pracy (pkt 4)