Skocz do zawartości

Wyjazd Do Usa Z Kanady Na Mniej Niż 24 Godziny


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, gdyż szukałem informacji i nigdzie nie znalazłem, a ciężko mi podjąć odpowiednie kroki.

Mianowicie, jestem 22 letnim studentem informatyki (kończę 2 rok studiów) i lecę do Kanady w te wakacje. Chciałbym jednak przy okazji zwiedzić Stany Zjednoczone, prawdopodobnie będę tam tylko przejazdem, na chwilkę, ale być może zostanę 2-3 dni w jakimś hostelu lub przez couchsurfing.

Przy wypełnianiu DS-160 w pytaniu o długość pobytu zaznaczyłem, że mniej niż 24h, przez co nie musiałem wpisywać miejsca mojego pobytu + numeru zaproszenia (nie wiem czy jeszcze wymagane).

Całą aplikację wypełniłem, ale moje pytanie brzmi: Jeśli zaznaczyłem, że chcę wizę na tak krótko, to będzie miało to jakiś wpływ niż jakbym zaznaczył np. miesiąc + adres zamieszkania? Dostanę i tak promesę wizową na 10 lat? Będę mógł na terenie USA zostać dłużej niż te 24h jakbym zmienił zdanie?

I przy rozmowie z konsulatem mam większe czy mniejsze szanse na dostanie promesy wizowej (mam bilet w dwie strony do Toronto, który mogę pokazać)?

Czekam pilnie na odpowiedź! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Mniej jak 24h to tak jakbyś był przejazdem, czyli bardziej pod wizę tranzytową? Nie wiem nie znam szczegółów, ale skoro aplikujesz o turystyczną, to co chcesz zwiedzić w mniej jak 24h ? :D

Słaby powód, że nie musisz wpisywać miejsca docelowego. Możesz wpisać jakiś tani hostel, a wcale tam nie musisz być.

"Róbta co chceta" Sam wiesz najlepiej co będzie dobre. Ja tylko wyraziłem swoja opinię.

Przez te niespełna 24h mogą Cie bardziej maglować w konsulacie, jakbyś chciał tam być kilka dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach