Skocz do zawartości

Wjazd Do Usa A Chłopak-Amerykanin


Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Mój chłopak jest Amerykaninem, poznalismy się rok temu na Work&Travel. W kwietniu byłam u niego, ale miałam problemy przy wjeździe do USA, urzędnik wyciągnął ze mnie, po co naprawdę tam jadę, no i już teraz wiedzą, że mam w Stanach chlopaka. Na szczęście wpuścili mnie, byłam tam 2 tygodnie. Teraz w lipcu chciałabym jechać tam na dłużej, ok.5 miesięcy, już nie na W&T, ale do chłopaka. Czy sądzicie, ze bez problemu wpuszczą mnie do USA? Dodam, że z prawnego punktu widzenia wciąż jestem studentką (nie obroniłam się jeszcze), byłam już w USA 3 razy i za każdym razem wracałam, ale może fakt, ze mam tam chłopaka, przeważy i mnie nie wpuszczą, bo uznają, że będę chciała wziać tam ślub albo ogólnie zostać nielegalnie? Dodam, że chłopak jest policjantem, czy to może ewentualnie pomóc? Bo wiadomo, że gdyby policjant wziął ślub tylko po to, żeby dać imigrantce zieloną kartę, a by to się wydało, to już nie mógłby nigdy pracować w policji.
Czy ktoś w ogóle był kiedyś w podobnej sytuacji?

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mozliwe, ze bedziesz miala klopoty: jedziesz na 5 miesiecy -- to niezly urlop dla studentki! Bedzie oczywiste ze jedziesz do chlopaka. Na twoim miejscu ja bym zaryzykowala - badz szczera jezeli beda wypytywac - masz dziekanke, planujesz powrot do kraju na skonczenie studiow, jedziesz zeby spedzic troche czasu z chlopakiem i poznac jego rejony, itp. Poniewaz zawsze wracalas na czas, nie lamalas prawa, i nie krecisz/klamiesz rozmawiajac na granicy to powinno byc OK. Po prostu przygotuj sie na pytania i na konkretne, wiarygodne odpowiedzi. No, i good luck :)

PS, Co do chlopaka, nie sadze ze fakt ze jest policjantem specjalnie by wam pomogl -- ale tez nie zaszkodzi. Nie oferuj tej informacji sama z siebie, ale jezeli zapytaja co on robi, to powiedz z duzym usmiechem ze jest police officer.

Odnośnik do komentarza