Skocz do zawartości

Wyjazd Na Wakacje


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

Od paru dobrych lat najlepsza koleżanka mojej mamy z dzieciństwa zaprasza nas do siebie, New Jersey. Przyjeżdża do Polski co parę lat z dziećmi, z którymi dosyć dobrze się dogaduję. W tym roku planujemy starać się o wizę turystyczną, chciałybyśmy wyjechać na około miesiąc w przyszłym roku na wakacjach. I tu pojawiają się zwątpienia, a mianowicie czy mamy szansę? Jestem studentką filologii angielskiej i w przyszłym roku będę miała obronę licencjatu - co mnie trochę martwi, bo będę oficjalnie po studiach, jednak chcę kontynuować studia magisterskie na tej samej uczelni bez roku przerwy. Moja mama natomiast jest nauczycielką w klasach 1-3 w szkole podstawowej, nie zna angielskiego. Jak myślicie, jakie są nasze szanse? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanse masz, oczywiscie. Czy w konsulacie stwierdza ze masz dosyc silne wiezi z krajem - trudno powiedziec. Nie sprobujesz, nie pojedziesz! Wiec glowa do gory. Idz po wize, wytlumacz spokojnie (z usmiechem) ze jedziesz odwiedzic przyjaciolke rodziny, szlifowac jezyk i to jest zwiazane ze studiami, ze zaczynasz studia magisterskie w przyszlym roku (czy tam kiedykolwiek.) Jezeli zobacza, ze niczego nie ukrywac, powinno byc OK. (But good luck anyway.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za odpowiedzi :) No tak, szansę mam. Problem w tym, że nie wiem jak dużą... A jednak samo staranie się o wizę do najtańszych nie należy i obawiam się, że jeśli byłaby to odmowa, moja mama już w życiu nie starałaby się ponownie :( Jestem kompletnym laikiem tutaj, co miałeś na myśli pisząc, aby iść na rozmowę z mamą? Myślałam, że zawsze wchodzi się indywidualnie, chyba że chodziło Ci o samo zapisanie się? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz jedna sprawa jest pewna ;)