Skocz do zawartości

Kilka Pytań Dot. Wizy Turystycznej B-2


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem tu nowa, a zarejestrowałam się gdyż potrzebuję informacji dotyczących wizy turystycznej B-2. Mam 25 lat, obecnie jestem po studiach i szukam pracy. Otrzymałam parę tygodni temu zaproszenie od mojej znajomej( nie łączą mnie z nią żadne więzi rodzinne to tylko przyjaciółka) na Florydę. Mieszkałabym w jej domu, byłabym jej gościem, a za jedyne co ona mi powiedziała, że muszę sobie zapłacić to za bilet na samolot. Chciałabym bardzo pojechać do niej w przyszłe wakacje na trzy tygodnie( maksymalnie miesiąc). Nie mam w USA żadnej rodziny, wyjazd byłby tylko w ramach odwiedzin, ale chciałabym ocenić swoje szanse na dostanie wizy. W związku z tym że obecnie wiem iż są one zerowe( brak pracy, studiów itp) ale zakładam, że zanim będę starać się o tę wizę to pracę w naszym kraju znajdę. I teraz chcę wiedzieć czy muszę mieć umowę o pracę? Czy po prostu wystarczy mieć pracę? Czytałam wiele na temat tego, że trzeba jakieś papiery dokumenty ze sobą zabierać, wyciągi z kont itp..i powiem, że mnie to PRZERAŻA. Milionerką nie jestem, ale na bilet na samolot stać mnie będzie( już teraz mam oszczędności). Tylko ten brak pracy obecnie jest problemem( wiadomo oznacza to, że nie mam żadnych więzi z Polską). Zastanawiałam się o poproszenie mojej znajomej o wysłanie mi zaproszenia, ale czy to w ogóle w czymś pomoże? Bo jeśli nie to nie będę jej tym zawracać głowy. Chcę tylko wiedzieć co mam zrobić, aby mieć szanse na dostanie wizy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź