Skocz do zawartości

Wątpliwości Przy Wypełnianiu Ds-160.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem zapytać o szczegóły przy wypełnianiu Ds-160. Pierwsza kwestia to plan wycieczki, czy mam podawać dokładnie miejsca które planuję odwiedzić np Wall Street, Times Square, Uniwersytet Harvard, Instytut Technologii Massachusetts itd czy wpisać same ogólniki : Nowy Jork, Boston itd Z jednej strony nie wiem czy takie wchodzenie w szczegóły ma sens ponieważ pola na wpis są dosyć małe i musiałbym wymienić bardzo dużo miejsc a z drugiej, ubiegam się o wizę turystyczną więc chcę podać dokładny plan swojej wycieczki.

Druga kwestia to moja obecna sytuacja w kraju. Pracuję na umowie o pracę i studiuję zaocznie na IV roku, obie te informacje chciałbym zawrzeć we wniosku. W Primary Occupation wpiszę informacje o pracy. Czy w pytaniu Q: Have you attended any educational institutions at a secondary level or above? mogę wpisać obecną uczelnię, od dnia rozpoczęcia studiów do dnia dzisiejszego ? Ewentualnie w jaki inny sposób mógłbym to rozwiązać ?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wniosku, wpisz same miasta jakie chcesz odwiedzić. Jak masz plan podróży jakoś dobrze ułożony to możesz o niego zostać zapytany przy rozmowie z konsulem. Wtedy też wymienisz MIT, Harvard i resztę ciekawostek jakie chcesz zobaczyć. Najważniejsze to dobrze ułożony plan i by się trzymał kupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach