Skocz do zawartości

Nieprzyznanie Wizy - Pomoc W Określeniu Przyczyny.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panie i Panów :)

Wiem, że takich tematów jest dużo, mój post zapewne nie będzie się za bardzo różnił treścią, ale bardzo ciekawi mnie konkretny powód odmowy przyznania wizy i może z Waszą pomocą uda mi się to rozgryźć i uzyskać porady. Postaram się streścić wszystko jak najlepiej i najspójniej..

Dostałem dzisiaj odmowę przyznania mi wizy. Do USA chciałem wybrać się ze swoją dziewczyną, na okres 21 dni, od 7 września, gdyż dziewczyna ma od tego dnia urlop.

Moja sytuacja przedstawia się następująco - studiuję zaocznie filologię angielską, w tym roku, za dosłownie 2 miesiące kończę licencjat i chcę iść na studia magisterskie. Niestety oficjalnie nie pracuję, ale mam dość spore dochody - znajomy ma firmę, która sprzedaje sprzęt fitness, a ja jestem osobą która pomaga w całym tym biznesie i dostaję od niego wynagrodzenie, zarabiam również przez Internet dzięki programom typu Revenue Share oraz jako wolny strzelec - grafik. Wszystko to do kupy daje mi przychód rzędu 2-4 tysiące miesięcznie, z czego odłożyłem ponad 15 tysięcy na wyjazd do USA.

Oczywiście, chwalić się tym za bardzo nie mogę i nie popieram tego, że dochody są nieoficjalne, ale powiedziałem Panu konsulowi, że wciąż studiuję i pracuję tylko dorywczo, co w sumie nie mija się z prawdą. Moi rodzice są niestety zadłużeni i na zawsze jakiś ślad będą mieli w rejestrach typu BIK itd..

Opiszę teraz rozmowę z konsulem.

- Jakiego charakteru będzie to podróż?
- Turystyczna.

- Czy był Pan już poza granicami Europy?

- Nie, byłem tylko w Niemczech i na Słowacji.

- Chce Pan lecieć sam czy z kimś?
- Z dziewczyną.

- A jest może tutaj z Panem dzisiaj dziewczyna?

- Niestety nie. Dzisiaj pracuje ale i tak czeka na nowy paszport, zanim złoży wniosek o wizę

- Kto pokryje koszty tej wycieczki?
- Częściowo ja z oszczędności które uskładałem, a częściowo rodzice.

- Czym się Pan zajmuje?

- Studiuję i pracuję dorywczo