Skocz do zawartości

Odrzucenie Wniosku O Wizę


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w dniu dzisiejszym odmówiono mi wizy, domyślam się co mogło być tego przyczyną, ale zapytam jeszcze o zdanie ;)

Dowiedziawszy się, że kuzynka która od urodzenia mieszka w Stanach i z którą mam kontakt się zaręczyła wyrobiłam paszport i zaczęłam się starać o wizę, aby przylecieć na ślub.

Mam 26 lat, studiuję zaocznie (zaczynam ostatni rok magisterki- nie umieściłam tego w formularzu, gdyż mogłam wybrać opcję praca lub studia- wybrałam praca [chyba, że można umieścić w formularzy te dwie rzeczy jednocześnie?]), mam umowę o pracę. W Stanach miałam zamiar zatrzymać się u cioci, uczestniczyć w weselu i trochę pozwiedzać. Max czas wizyty 3-4 tygodnie.

W Warszawie podczas rozmowy z pracownikiem konsulatu dostałam pytania:

P: cel wizyty?

J: cel turystyczny, głównie spowodowany ślubem kuzynki

P: gdzie odbędzie się ślub?

J: (nazwa miasta)

P: czy poza tym miastem planuje jeszcze coś zwiedzić?

J: tak, jednak póki co nie mam sprecyzowanych kierunków, uzależniam to trochę od rodziny.

P: czy była już pani za granicą?

J: Jedynie w Czechach.

P: gdzie pani pracuje?

J: (podałam)

P: ile wynoszą średnio pani zarobki?

J w granicach 1800-2000 zł

P: kim jest dla Ciebie (imie i nazwisko)

J: ciocią

P: czym się zajmuje?

J: Jest na emeryturze

P: czym zajmuje się kuzynka?

J: skończyła studia, jest na rezydenturze bądź już zaczęła pracę.

P: czym zajmują się rodzice?

J: Mama jest na emeryturze ale jest wlascicielka kamienicy, tata na rencie.

P: Kto opłaca podróż?

J: Ja