magda1991 Napisano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 Witam wszystkich, bardzo proszę o pomoc, sprawa bliźniaczo podobna to innego wątku, ale w tamtym nikt nie podał konkretów, więc zakładam nowy z nadzieją, że zostanie zauważony. Mianowicie: przy wyborze metody płatności kartą debetową otworzyło mi się okno do uzupełnienia danych karty. Zamknęłam je i po kilku minutach ponownie próbowałam je otworzyć - niestety cały czas wyskakuje błąd: Transaction could not be processed. Co robić? Przeszukałam Internet, nic nie znalazłam chce mi się płakać, bo miałam nadzieję, że wreszcie będę to miała z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ilon Napisano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 Zaplac przelewem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pelasia Napisano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 Wyczyść cookies, moze to pomoże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Tymecki Napisano 27 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Września 2017 również potrzebuje pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.