Skocz do zawartości

Problem z otrzymaniem wizy turystycznej B2


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, piszę tutaj ponieważ mam problem z otrzymaniem wizy turystycznej na około 2 miesiące do Stanów. Wczoraj byłem na rozmowie w Warszawie w konsulacie i niestety wizy nie otrzymałem... Wizy nie otrzymałem, ponieważ jak to mi napisali, bo nie powiedzieli wprost - nie mam silnej więzi z Polską. Prawda, nie studiuję oraz nie pracuję, ale mam pasję którą cały czas rozwijam - fotografię (ale niestety nie zdążyłem o tym  powiedzieć...). Oraz kochającą rodzinę do której chcę wracać : Rodzice, bracia oraz Ciocie i Wujkowie. Fotografią pasjonuję się już prawie 5 lat i mój wyjazd (czysto turystyczny zresztą) jest związany właśnie z moją pasją. Chcę polecieć do Stanów na Całkowite zaćmienie oraz zobaczyć choć część Stanów - Waszyngton i okolice, Arizona i pobliskie atrakcje oraz później San Francisco jak się uda. W Stanach chciałbym zostać max 2 miesiące. Nie wiem czy też mogło być problemem to, że w miejscu gdzie trzeba było wpisać kto będzie płacił za wyjazd zaznaczyłem siebie (będę organizował zbiórkę pieniędzy). Oczywiście Rodzice i rodzina też mi coś dołożą do wyjazdu. Jak myślicie - czy mam szansę na otrzymanie wizy ? Na rozmowie byłem sam, może jak pójdę z Tatą to będzie lepiej.. Co myślicie o tym wszystkim ? Mam szansę na wizę ? Proszę Was o pomoc i porady.

Pozdrawiam serdecznie

Filip

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pracujesz i nie studiujesz. Czy pytali Cię, skąd będziesz miał pieniądze na dwumiesięczny pobyt w USA, jeśli nie masz dochodów?

Ile masz lat, że chcesz iść z ojcem na rozmowę? Jeśli jesteś pełnoletni, to nie ma w ogóle takiej opcji.

Jak dla mnie chodzenie do konsulatu jeszcze raz, kiedy Twoja sytuacja nadal wygląda tak samo (nic Cię w Polsce nie trzyma), mija się z celem, ale jeśli nie szkoda Ci tych setek złotych wydawać, to idź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Joanna30 napisał: