Skocz do zawartości

Życie w USA


Artiu95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie!

Jestem studentem i wyjeżdżam w czerwcu na program Camp America do jednego z Campów. Posiadam wizę J-1 jednak po skończonej pracy nie ukrywam, że chciał bym tam już zostać. Mogli byście mi podpowiedzieć co nieco na ten temat? Jak przedłużyć wizę (czy jest na to jakiś legalny prosty sposób?), jakieś informacje o mieszkaniach (czy trudno znaleźć i drogo?), gdzie najlepiej zacząć (jakie miasto?) i ogólnie, czy ciężko znaleźć taki punkt zaczepienia?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej wizy nie przedłużysz. A na statusie studenckim czy turystycznej nie mozesz legalnie pracować. Napiszę tak od kiedy to forum działa dawno tego tematu nie bylo i zmiana jest taka ze kiedys gdy Cię zlapali to puszczali i znikałeś w społeczeństwie a teraz pracujesz,jesteś nielegalnie nawet jak płacisz podatki to jesteś deportowany. Takie o to sa zmiany.

 

sa miasta gdzie możesz się zgubić lecz i tutaj jest walka by tych miejsc nie było. Jesli nadal chcesz tak zostać to forum ma wiele historii jak i strony www. Pamiętaj o tych zmianach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Artiu95 napisał:

A co jeśli bym złapał jakąś pracę? Pracodawca mógł by mi zmienić J-1 na pracowniczą?

Jak nie masz jakis wybitnych umiejetnosci, wyksztalcenia czy doswiadczenia - to zapomni. Na powszechne zawody (sklepy, restauracje,  itp ) nie ma wiz pracowniczych. Z tego co wiem, jest tez roczny limit na wizy pracownicze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Artiu95 napisał:

A co jeśli bym złapał jakąś pracę? Pracodawca mógł by mi zmienić J-1 na pracowniczą?

W skrócie - nie może. Po pierwsze się na nią nie kwalifikujesz, po drugie najbliższe H-1B będą dostępne w październiku 2018.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum