Skocz do zawartości

Letnie praktyki studenckie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W te wakacje muszę zrobić praktyki. Generalnie sprawa wygląda tak, że mam już załatwione miejsce w jednym ze szpitali zwierzęcych w Teksasie ( studiuję fizjoterapię zwierzęcą) od lipca do września. Myślałam, że moja uczelnia wspomoże mnie finansowo ( taką informację dostałam od koordynatorki), jednak się okazało że nie dotyczy to USA. Tutaj moje pytanie, orientujecie się może czy są jakieś programy dla studentów, z których mogłabym skorzystać? Wiem o programie Fulbright, jednak się nie kwalifikuję do niego, bo jest bezpośredni kontakt z pacjentem.

Przy okazji, orientujecie się czy mogę skorzystać z programu stażu po zakończeniu studiów ze względu na moją profesję? Też kiedyś wyczytałam, że nie obejmuje to kierunków weterynaryjnych, rehabilitacyjnych itp., ale może jest jakiś program na który bym się kwalifikowała.

Dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może fundacja Kościuszkowska?

https://www.thekf.org/kf/chapters/kosciuszko-foundation-poland/o-fundacji/

Nie wiem, jak takie staże się załatwia jak Twój, bo jeśli to masz pod uczelnią amerykańską to może podobnie jak mój J1 na research - ja jestem jako kategoria non-degree student (tylko PhD level, ale nie wiem czy to ma znaczenie), i trzeba odpowiednią pulę pieniędzy na utrzymanie się, opłaty itp. i 50% z tej puli MUSI pochodzić ze źródeł zewnętrznych - np. stypendium, grant itp. inaczej nikt DS-2019 nie wystawi. U mnie na uczelni na taki staż 3 miesięczny w sumie z 8000 $ trzebaby wykazać, więc ok 16000 zł trzeba mieć z jakiegoś zewnętrznego źródła a drugie tyle np. na koncie udokumentowane. A jeśli to jest poprzez firmę czy organizację pośredniczącą to też pewnie jakieś opłaty spore są, ale nie wiem czy wymagają jakiegoś finansowego poświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum