Skocz do zawartości

Złożona sytuacja


Spawak

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry! Jestem niesamowicie podekscytowany możliwością jaką daje rząd Stanów Zjednoczonych by zwiedzić ich kraj. Na informacje o programach Work&Travel niestety wpadłem nieco późno i teraz staram się z całych sił zebrać informacje, które pozwolą mi w niedalekiej przyszłości skorzystać z programu. Pozwolę sobie przybliżyć moją sytuacje. Jestem studentem kierunku inżynierskiego, który trwa 7 semestrów, a za miesiąc zaczynam swój 5 semestr. Przyszłe wakacje odbywać będę 3 miesięczny staż, z którego nie mogę się wycofać. Planuję iść na studia magisterskie w trybie zaocznym. Studia takie rozpoczynają się od semestru zimowego (Październik 2019r.), a obrona pracy inżynierskiej wypadnie mi na koniec semestru zimowego (luty 2019r.).
W związku z obowiązkiem rekrutacji na studia 2 stopnia i rozmowami kwalifikacyjnymi na studia nie będę mógł prawdopodobnie pogodzić tego z wyjazdem. Interesuje mnie każda forma wyjazdu jednak nie chciałbym spędzać tam więcej niż 3-4 miesiące. Co w takiej sytuacji proponujecie zrobić? Czy spotkaliście się już z taka sytuacją?
Pozdrawiam Kamil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, krakus28 napisał:

Czy to oznacza, że masz jakieś przecieki z Białego Domu o których nikt nie wie ??

Tak myślałem, to tylko takie stany lękowe ;)

Ale wszyscy o tym wiedza ;) Kazda jeden sponsor trabi o tym od kilku miesiecy. 

Tutaj jeden z ostatnich emaili. 

You_Doodle_2017_09_17_T03_54_05_Z.jpg
high res image hosting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • 1 miesiąc później...
On 9/10/2017 at 12:00 AM, ilya_ said:

na work and travel musisz pracowac...