Skocz do zawartości

INTERNSHIP (kolejna wiza J-1) a GREEN CARD


ADanielczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Mam kilka pytań, ponieważ przeszukałam forum, ale nie widzę nikogo w podobnej sytuacji.

Jestem studentką ostatniego roku prawa, planowaną obronę mam na marzec 2018. Oprócz tego studiuję drugi kierunek na WSB, który będę kończyć w 2020. Dodatkowo pracuję w branży hotelarskiej. 

Byłam już w US kilka razy na programie W&T w wakacje (3 razy), dodatkowo ze względu na wakacje w Meksyku po pracy mam wizę B1/B2 na 10 lat. 

Nigdy nie miałam problemów z prawem, ani z kwestią uzyskania wizy, zawsze wszystko sprawie i łatwo poszło. 

W tym roku hotel, w którym pracował w ubiegłe wakacje zaproponował mi roczne praktyki (od maja 2018) na zasadach - interniship (J-1) 

Będzie to już moja 4 wiza J-1, z tego co wiem, zwykle nie ma problemów z uzyskaniem wizy, kiedy wszystko jest legalnie załatwione z pracodawcą oraz sponsorem wizowym. 

Chciałam dodatkowo aplikować o Green Card i tutaj moje pytanie - czy w systemie pojawia się gdzieś info (widoczna dla konsula), że aplikowałem o Green Card i czy może to zaważyć na kwesti uzyskania przeze mnie wizy J-1 na praktyki? 

(W poprzednich wizach mam wpisane, że nie obejmuje mnie zasada 2-lat)

 

Dziękuję za pomoc,

-A

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn widziałam podobne tematy, ale nigdzie nie spotkałam sytuacji, w której ktoś był na finiszu jedynych studiów, dodatkowo był tyle raz na J-1, teraz wyjeżdżał na rok na J-1 i jeszcze brał udział w loterii... 

Dlatego tak ważne było dla mnie to, czy gdzieś pojawi się taka informacja. 

 

Dziękuje wszystkim za odp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach