ilon

Użytkownik
  • Zawartość

    1384
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    38

ilon last won the day on 29 Czerwiec

ilon had the most liked content!

Reputacja

226

1 obserwujący

O ilon

  • Tytuł
    Rezydent FORUM
  • Urodziny 9 Lipiec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    MD

Ostatnie wizyty

2828 wyświetleń profilu
  1. Dokladnie to mialam na mysli piszac poprzedniego posta. I bardzo duzo osob na VJ tak robi, sama pewnie tez bym tak zrobila
  2. Wiekszosc moich znajomych i rodziny w USA jest powiazana z BSA i dzisiaj to nic innego nie slysze i nie widze na FB poza tym wczorajszym przemowieniem lol.
  3. Ja tam gdziekolwiek nie pojde to mnie ktos zaczepia...
  4. Niestety to w wiekszosci miejsc w USA natrafisz na jakis ludzi, ktorych raczej nie chcial bys spotkac po zmroku
  5. Jak chcesz to sie odezwij do mnie. Ja tez mialam slub na campie, wiec jakbys jeszcze chciala o czyms pomyslec albo wymienic sie spostrzezeniami to daj znac
  6. Jakos przebrnelam przez caly temat. Wyglada na to, ze co bysmy tutaj nie napisali to OP i tak bedzie bronil swojego zdania o USA, bo przeciez ma duza wiedze z Internetu i ksiazek. Wszyscy tutaj na forum chcemy go tylko zdolowac i ogolnie nie chcemy zadnych innych polskich imigrantow w Ameryce i dlatego takie rzeczy wypisujemy Mimo wszystko - powodzenia. Jak juz dostaniesz sie do USA, zalegalizujesz swoj pobyt to podziel sie wrazeniami. Ciekawa jestem czy wciaz mialbys takie zdanie o USA nawet po kilku miesiacach tutaj
  7. Ja sie przeprowadzalam na kilka razy. Przed przeprowadzka bylam dwa razy i zostawilam wiekszosc rzeczy, moja gorsza polowka byla raz na swieta i zabrala troche moich rzeczy, potem ja sie przeprowadzalam i zabralam sporo, a reszte przywiozla moja rodzina jak przylatywali na slub. Popakuj rzeczy ktore potrzebujesz na juz i zabierz ze soba, a reszte w kartony i przy okazji zawsze ktos cos moze przywiezc
  8. Jako ze sama zadalam pytanie o wasze sukienki (dzieki za fotki ladies!) to juz pokaze swoja zeby nie bylo lol.
  9. U mnie to samo. A w ogole ostatnio troche zdolowana chodze i nawet przez ostatnie dni sluchalam czesciej niz zwykle kilku piosenek LP.
  10. Z tego jak tak czytam VJ to musisz miec zaakceptowany I-751 zeby dostac obywatelstwo. Sporo osob tam sklada papiery o naturalizacje w trakcie oczekiwania na approval z removing of conditions i jak dostana approval to zalatwiaja dalej. Teraz to bezsensu, bo ten czas sie troche naklada na siebie. Kiedys to to najwidoczniej mialo sens, bo czas procesowania ROC nie byl tak dlugi jak teraz. Tak jak kzielu pisal, jemu zaakceptowali jakis czas temu po 3 miesiacach, a teraz to z rok trzeba czekac...
  11. Ja moja pierwsza mam secured cc z BoA.