Fly 7

Użytkownik
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O Fly 7

Ostatnie wizyty

563 wyświetleń profilu
  1. 2x Nie Lipa kolejny rok ucieka, szkoda ze nie jest częściej ta loteria, człowiek zaczyna się ustatkowywac w Polsce, ale nie ma co się poddawać, zawsze da się plany zmienić Powodzenia w kolejnej loterii (jak będzie, oby ) i gratulacje dla wylosowanych, nie zmarnujcie szansy. ( kurde ale zazdroszczę)
  2. Spoko się czyta posty. Ja z żonką jeszcze nie sprawdziliśmy wyników. Jest ten dreszczyk emocji, ale na spokojnie się później sprawdzi, narazie trzeba pokorzystać w spokoju z długiego weekendu. Życzę powodzenia dla tych co jeszcze nie sprawdzili i pozdrawiam
  3. Katlia: Dzięki wielkie ;-) Chciał bym zobaczyć też jakieś wypowiedzi kogos kto pracuje już na miejscu, swoje przeżycia, relacje, opinie. Jeżeli wogóle ktoś jest jeszcze taki na forum :-)
  4. Witam Interesuje mnie jak to jest z pracą w usa jako ratownik medyczny. Nie mogłem za bardzo znaleźć informacji na ten temat. Aktualnie w PL wykonuje ten zawód, więc moje pytanie to czy wystarczają papiery z Polski jeżeli nie to jaka jest droga by uzyskać uprawnienia, czy wogóle jest ciężko dostać pracę, jak jest z zarobkami. Pozdrawiam ;-)
  5. Da się gdzieś sprawdzić ilu wylosowanych było z Polski w tym roku? 👍
  6. Marianów co tam u ciebie? Pisz coś fajnie się czytało twoje posty
  7. Jest coś takiego jeszcze?
  8. Jeden jeszcze przed wynikami zagłosował/a 😀
  9. No i niestety 2x NIE :-(
  10. Kurde masakra, trzeba będzie pewnie poczekać
  11. u mnie to samo, nawet nie chce się załadować stronka
  12. Ahh ciśnienie rośnie coraz bardziej, tylko jeden dzień. Powodzenia ;-)