Skocz do zawartości

Nestle

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0
  1. Dzięki wszystkim za odpowiedzi!. Do Ciekawostki dodam, że mój o 4 lata starszy brat był rok temu w wakacje w stanach (rok pozniej ode mnie) i na bramkach się dostął bez problemu i praktycznie bez pytań hmm może dlatego ze jest na dobrych studiach. Czas na moją kolej i w marcu będzie kolejny wniosek o wizę:) Pozdro!
  2. Szans nie mam bo jestem starszy o 2 lata? dziwne, zarobiłem trochę kasy i chce spędzić ponownie wakacje w Stanach to źle? Wolałbym już wziąć umowę (mam taką możliwość) niż mówić ze pracuje na czarno. Przypominam że za 1 razem mnie wpuścili i legalnie wrociłem za równe 2 miesiące wypytwali się o ojca i powiedzialem im prawdę to mnie wpuścili. Nie zamierzam nikogo oklamywać bo nie mam nic do ukrycia.
  3. Witam. Mam na imię Damian mam 20 lat.W kwietniu będę skłądał już drugie podanie o wizę turystyczną B1 do USA. Jeśli się uda to na początku wakacji lot do Chicago na wakację. Gędzie to mój drugi lot do USA, gdyż 2 lata temu (2016r) w sierpniu udało mi się dostać wizę trystyczną na rok i 2 dni póżniej wyleciałem do Chicago do ojca który niestety jest nielegalnie w stanach i wiedziałem że na lotnisku będą z tym problemy. Na bramkach oczywiście pan Celnik zaczął zadawać wiele pytań i się podejrzanie na mnie patrzył po czym przyszedł drugi celnik i zaczęli mi zadawać coraz więcej pytan, po chwili i kilkunastu pytaniach wbili pieczątkę w paszport na pół roku i Pan Celnik który mnie sprawdzał jako 1 powiedział żebym nie siedział dłużej niż 2 miesiacę tak jak oczywisćie im wcześniej powiedziałem, wkoncu leciałem na wakacje. Tak też się stało równe 2 miesiące później wróciłem do Polski. Przez niecałe 2 lata się zmieniło pare rzeczy. Do szkoły chodzę zaocznie a w tygodniu pracuję bez umowy ponieważ jest mi to na rękę a ubezpieczenie jest ze szkoły. I teraz problem jest taki, że zaoczna szkoła nie dobrym alibi na to że nie uciekne tam na przykład do pracy, dlatego narasta sie pytanie czy wziąć od szefa umowę o pracę i mieć alibi szkołe i pracę w tygodniu..? Nie chce mieć nieprzyjemności w ambasadzie i konsulacie. Kto się na tym zna i to prosiłbym o poradę . Z góry dziękuję. Pozdrarwiam
  4. Dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam
  5. Witam. Mam 18 lat jestem w stanach od 11 sierpnia i mam powrot do polski 10 października. Jestem na wizie turystycznej i taki właśnie mam tutaj pobyt. Zwiedzam z wujkiem co sie da (bo u niego tutaj jestem) lecz dostałem prezent od wujka w postaci $$ (nie zamierzam pisać ile ponieważ bedzie ze sie chwale.) Moje pytanie jest takie: czy jesli wezmę dolary ze sobą do polski to na lotnisku mogą mieć jakieś podejrzenia ze rzekomo tutaj pracowałem? Nie ukrywam ze w następnym roku zamierzam znowu przylecieć tutaj na wakacje i nie chce miec żadnych nieprzyjemnosci na lotnisku przy celnikach. Zaznaczam ze prezent nie jest jakąś ogromną kwotą... Dosłownie parę stówek. Proszę o porady.
  6. Sesja Wygasła

    Musisz wrocic do wniosku poprzez kod ktory dostales na poczatku I pytanie pomocnicze.Pozdrawiam
  7. Polecam leciec z przesiadka w Momachium najlepiej lotami Lufthansa. Swietny I wygodny samolot, zero turbolencji I swietna obsluga oraz duza wygoda. Nawet nie wiem jak I kiedy zleciala podroz a juz bylem na o'hare: )
  8. Drugi Nie Pewny Lot Do Usa

    Tak,w Entries mam literę M
  9. Witam. Obecnie jestem w Stanach zjednoczonych. I planuje juz drugi wyjazd tutaj w czerwcu następnego roku tylko ze... Wize dostałem na początku sierpnia na rok ponieważ koncze szkole za rok i pan konsul powiedział mi ze jak zapisze sie na studia lub dostanie jakaś stała prace itp to dostane wize na dluzej. Lecz pytanie jest moje takie: jeśli wize mam ważna do 6 sierpnia 2017 roku i wylece w czerwcu 2017 roku (po raz drugi) mogę mieć jakies problemy na lotnisku z urzędnikami? Zaznaczam ze mój rodzic jest nielegalnie w stanach a ja jestem u wujka który jest obywatelem i od niego dostaje również zaproszenia. Gdy przylecialem 2tygodnie temu dostawalem dużo pytań od urzędnika lecz jednak obeszło sie bez szczegółowej kontroli u oficera po czym podbil mi w paszporcie pieczatke Na pol roku posczas gdy powiedzialem mi ze zamierzam wrocic za 2 miesiace I zdania zmieniac Nie zamierzam. Tak wiec Nie przeszkadza to ze wylece do stanow z wazna wiza Na 2 miesiace? I czy poprzedni pobyt w stanch trwal2(w okresie takim takim powiedzialem Na lotniksu) pomimo tego ze moge Na Wiecej maze byc ulatwieniem Na wejscie do USA ?
  10. Arrival, departure, gate znam: przyjazd, odlot, bramka. Tylko że napisałeś 3 słowa spośród 10. Możesz mi jeszcze napisać po krótce słowa którymi również trzeba się kierować na lotnisku? wiem że to już jest takie lanie wody ale jak to mówią Strzeżonego Pan Bóg strzeże a jako że to będzie mój pierwszy lot ( w sumie drugi ale to będzie jeden po drugim) to chcę dopilnować wszystko na ostatni guzik. Przy urzędniku w stanach będzie ciężko. Mam nadzieje, że uda mi się znaleźć jakiegoś Polaka który będzie leciał tym samym lotem co ja do USA, wtedy będzie na pewno dużo łatwiej... To Jeśli przylece do Monachium to już nie będę zmuszony przechodzić kolejnej odprawy przed odlotem do USA? Jeśli przylece z PL na Terminal 2 to wszystko będzie załatwiane na tym samym piętrze na którym przylece z WAW? może i być to nawet drugi koniec lotniska byle bym nie musiał gdzieś łazić nie wiadomo gdzie. Nieznajomość języka i 1 raz za granicą na pewno mi nie sprzyja. Dziękuje za odpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam
  11. Przylot z Chopina do Monachium i Odlot z Monachium do Usa mam z tego samego Terminala (Terminal 2) Więc chyba daleko chodzić nie będę musiał chociaż między przylotem a odlotem mam tylko 50 minut a tu dogadanie sie, odprawa itp więc będę musiał robić to w miarę sprawnie. Na wszystkich lotniskach jest tak samo? na dużych ekranach loty i numery bramek a obok bramki?
  12. Dziękuję za pomoc. Przyszedł w Środę akurat dzień przed wylotem. Pozdrawiam do zamknięcia.
  13. Siema. Mam 18 lat i pierwszy raz lecę do Chicago do wujka. Mam lot niestety z przesiadką w Monachium (Munich franz josef strauss) Pierwszy raz lecę na taką wycieczkę. Zna ktoś to lontisko? a może ktoś też leci przez to lotnisko w czwartek o 15:40 i ma orientacje co i jak? nie znam niemieckiego a szczerze powiedziawszy z Angielskiego Orłem nie jestem, z dużym bólem przeciętnie mi z tym idzie (dlatego też lecę podszkolić się języka)... A z tym że to moj pierwszy lot samolotem to nie chciałbym jakiś nie przyjemnych sytuacji, że czegoś nie ogarniam albo nawet abym co gorsza sie zgubił... Chyba że ktoś kto ma pojęcie by mi wytłumaczył co i jak? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  14. A odpowiedzi na moje pytanie dalej nie dostałem, bilet zamówiony i zamiast człowiekowi doradzić to najlepiej wytykać jego błąd... Który jest uzasadniony tym, że mam ograniczony czas i nie mam czasu na oczekiwanie na wizę a potem zajmować się sprawą biletu. Mam nadzieje, że do czwartku wiza dojdzie.
  15. Witam. W piątek pt. 05.08.16 dostałem wizę i opcje dostarczenia mam kurierem do domu. Moje pytanie brzmi: Jaki jest czas oczekiwania na kuriera z wizą? Nie ukrywam, że troszkę mi się spieszy, ponieważ już mam kupiony bilet samolotem do stanów w czwartek 11.08. Mam nadzieje że zdąży mi przyjść paszport z wizą do tego czasu. Pozdrawiam
×