Skocz do zawartości

WoTT

Użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Witam, prowadzę w Polsce firmę zajmującą się zabudową stoisk targowych. Mój klient (firma z Niemiec) chciałby zlecić mi zabudowę stoisk targowych na terenie USA. Szukam pomocy i podpowiedzi w tym zakresie - czy jest droga abym realizował zlecenie na terenie USA legalnie, wystawiając oczywiście Polską fakturę. Zastanawiałem się również, czy Polska firma może realizować zlecenia dla firm amerykańskich na terenie USA? Znalazłem gdzieś w internecie informacje o "Qualification to do business", teoretycznie kwalifikuję się do tego (prowadzę firmę w Polsce w formie Sp. z o.o.) ale nie wiem czy jest to rozwiązanie właściwe dla tej sytuacji. Chętnie przyjmę wszelkie informacje (kwestia wizy, ubezpieczenia i podatków na miejscu) ew. kontakt do firmy która mogłaby pomóc mi w tej kwestii i przy ew. rejestracji. Chodzi o stan Nowy Jork. Link do opisu tego zezwolenia: https://www.dos.ny.gov/cnsl/do_bus.html Pozdrawiam!
×