grzgrzgrz3

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O grzgrzgrz3

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Nie rozumiem Twoich osobistych wycieczek do mojej osoby. Nigdzie nie pisałem, że liczyć nie umiesz, nie obrażałem Cię. Bardzo mi przykro, że tak zareagowałeś. Pisałeś o 5tys wiz otrzymanych przez Ukrainców dlatego myślałem, że chodzi Ci o poinformowanych. Dzięki za link do statystyk przyznanych wiz, na bazie tych statystyk będę mógł oszacować szanse dolosowania, wyniki zostawię dla siebie widząc jak forum zareagowało po wklejeniu ostatnich statystyk.
  2. Jeśli prawo się zmieni to dostanie, około 2-2,5 roku od złożenia wniosku.
  3. Nie wiem czy specjalnie ignorujesz co napisałem i wypierasz szczątkowe informację z mojego posta czy naprawdę nie zrozumiałeś. Może spróbuje jeszcze raz wyjaśnić. Porównujesz DV2013 z DV2017, akurat w DV2013 bym nie brał pod uwagę (przekłamane wyniki). Porównajmy DV2014 i DV2017 czyli zostało poinformowanych 1552 i 517 czyli 3 razy więcej. Tylko, że jest jedno małe ale w DV2014 zostało poinformowanych w sumie 140659 osób, natomiast w DV2017 83910 czyli prawie 2 razy mniej. Dodatkowo pomiędzy DV2014 DV2017 zostały ponownie włączone kraje w których loteria wizowa jest popularna m. in UKRAINA. Ja obstawiam, że ilość będzie porównywalna do DV2015 czyli około 800-900. Patrząc jakie CN ma kilka forumowiczów wszystkich wylosowanych będzie około 100 tys. (niestety dolosowanie jest mało prawdopodobne :() Po raz kolejny to nie jest ilość przyznanych wiz tylko ile osób zostało poinformowanych, że mają szanse na rozmowę. Jeśli Ukraina ma 4,5 tys i pierwsze 3,5 tys dostanie wizy to pozostała 1tys zostanie bez wizy! Mam nadzieję, że teraz wszystko jest jasne :).
  4. Mieszasz, po czym wnosisz, że Ukraina dostała 5k wiz? Jeśli chodzi Ci o liczbę z biuletynów to to nie jest liczba wydanych wiz. To jest liczba osób z danego kraju które zostały poinformowane, że ich numer CN ma potencjalnie szanse na otrzymanie zaproszenia na rozmowę. Co to limitu wiz zgadza się Ukraina ma limit 3,5k wiz co stanowi 7% z puli 50k. Limit również jest na to ile osób z danego kraju zostanie poinformowanych o 'wylosowaniu', np. w DV2017 pula poinformowanych wynosiła 4.5k i tyle też zostało poinformowanych Ukraińców - z czego ta liczba wynika nie wiem. Pozwoliłem sobie zrobić statystyki na bazie biuletynów z wynikami ostatnich loterii. Tak wygląda Europa i Polska na tle całego świata. DV2017 EUROPE INFORMED 28500.0 of total 83910.0 (33.965%) POLAND INFORMED 517 of total in europe 28500.0 (1.814%) DV2016 EUROPE INFORMED 27011.0 of total 91563.0 (29.5%) POLAND INFORMED 629 of total in europe 27011.0 (2.329%) DV2015 EUROPE INFORMED 40000.0 of total 125514.0 (31.869%) POLAND INFORMED 961 of total in europe 40000.0 (2.403%) DV2014 EUROPE INFORMED 34516.0 of total 140659.0 (24.539%) POLAND INFORMED 1552 of total in europe 34516.0 (4.496%) DV2013 EUROPE INFORMED 20688.0 of total 87170.0 (23.733%) POLAND INFORMED 2038 of total in europe 20688.0 (9.851%) W DV2013 w biuletynie są dziwne dziury wynik może być przekłamany. Moje wnioski na podstawie tych statystyk: We wszystkich loteriach Polska miała podobną ilość zgłoszeń.
  5. Ba, md5 ze zdjęcia można wyliczyć po stronie klienta w przeglądarce i wysłać już gotowy hash.
  6. Ciekawsza ta sytuacja niż sam wynik loterii .
  7. Na tym forum czytałem wszystko, większość osób które mają błąd to osoby które wysłały to samo zdjęcie. Osoby które wysłały unikalne zdjęcie to pojedyncze przypadki. Dokładnie i tak się przyczyny nie dowiemy. Jaka by to była organizacja/serwerownia to błędy się zdarzały, zdarzają i będą zdarzać. Szczególnie jak stoi na windowsie sic!, a na takim systemie stoi dvlottery.state.gov .
  8. Dziwny jest fakt, że większość osób który mają błąd to osoby które wysłały to samo zdjęcie. Nie wydaje mi się żeby to był zbieg okoliczności i jednocześnie może to nie być związane z wykluczeniem tychże osób. Domysłami można pójść dalej. Bazując na poprzednich edycjach zgłoszeń było 13M licząc, że średnio wgrywane zdjęcie będzie zajmowało 220kB to wszystkie zdjęcia zajmą niecałe 3TB danych. Może został wdrożony jakiś sposób optymalizacji (np włączona kompresja na macierzach) który zachowuje się inaczej/dziwnie/źle w przypadku 2 identycznych plików i stąd błędy . Oczywiście to tylko domysły .
  9. Oczywiście, że jest, może być replikacja oparta o index'y. Każda replika jest odpowiedzialna za swoją pule indeksów, więc tak by to mogło wyglądać "serwer od litery" ;p. 3xHAS NOT BEEN SELECTED