Skocz do zawartości

Ter1020

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    Kraków
  1. Ok, wszystko się wyjaśniło i na szczęście jest dobrze, udało mi się umówić na rozmowę. Napiszę o co chodziło, bo może w przyszłości ktoś może być równie skonfudowany działaniem tej strony do umawiania spotkań co ja. Napisałam maila na adres podany na stronie przesłanej przez haneczkę i rano już miałam odpowiedź, poprosili o przesłanie potwierdzenia wpłaty. Następnie dostałam maila z informacją, że stasus mojego profilu na stronie się zmienił oraz adnotację bym weszła na stronę i wybrała "umów spotkanie", a nastepnie przeszła przez wszytskie kolejne kroki (do pewnego momentu takie same jak w pierwszym etapie), a potem pojawi się kalendarz i możliwość umówienia spotkania.Tak też było. Przypuszczam, że już wczoraj miałam taką możliwość, tylko nie wiedziałam, że aby umówić rozmowę muszę przejść te same kroki raz jeszcze. Dziękuję jeszcze raz za pomoc!
  2. Bardzo dziękuję za odpowiedź!
  3. Bardzo proszę o pomoc, nie wiem co robić, a sprawdzałam już chyba ze sto razy i raczej wszytsko wypełniłam poprawnie.
  4. Jest już środa po 15, a u mnie nadal ta sama sytuacja, czyli zamiast możliwości umówienia spotkania pojawiają się wszystkie kroki od początku... Czyli jednak chyba coś poszło nie tak, dlatego ponawiam prośbę, czy ktoś z was wie z kim mogłabym się w tej sprawie skontaktować?
  5. Rozumiem i dziękuję za szybką odpowiedź!
  6. Nie wiem co robić, ponieważ nadal mam ten sam problem, choć jest już wtorek, więc powinna istnieć możliwość umówienia spotkania, a na stronie nadal to samo, czyli zamiast możliwości wyznaczenia daty spotkania pojawia się cały formularz od początku, a nie chcę przechodzić kolejnych kroków, bo boję się, że wygeneruje mi nowy numer CGI. Czy ktoś z was mógłby mi powiedzieć, czy istenieje możliwość kontaktu z kimś w tej sprawie?
  7. Będę wdzięczna za odpowiedź/ pomoc. Wniosłam opłatę wizową (przelew internetowy), myślę, że wykonałam wszytsko poprawnie, w tytule podałam numer CGI, który oczywiście zachowałam. Kiedy wchodzę na stronę, gdzie umawia sięspotkania i kilkam nowy wniosek/umów spotkanie, to pojawia się okno wniosku do wypłenienia od początku zamiast opcji umówienia spotkania... Zaczynam się martwić, czy wszytsko zrobiłam dobrze. Czy może mieć to związek z tym, że dokonałam wpłaty w sobotę i opłata się jeszcze zaksięgowała, czy coś pochrzaniłam?
  8. Dzien Dobry, Chciałbym się ubiegać o wizę turystyczną i postępuję zgodnie z krokami podanymi na tej stronie: http://ustraveldocs.com/pl_pl/pl-niv-visaapply.asp według których najpierw należy dokonać opłaty wizowej, a następnie wypełniać wniosek. Tutaj natomiast http://ustraveldocs.com/pl_pl/pl-niv-paymentinfo.asp w części: 'jak dokonać opłaty' widnieje, że najpierw powinnam założyć konto na stronie, wypełnić wszystkie dane, a po ich uzupełnieniu pojawi się informacja o tym jak dokonać przelwu. Problem w tym, że aby uzupełnić dane, muszę podać Numer potwierdzenia DS160, a w instrukcji podanej tutaj http://ustraveldocs.com/pl_pl/pl-niv-visaapply.asp najpierw dokonujemy opłaty, a później wypełniamy wniosek, więc nie mam tego numeru potwierdzenia. Czy mógłby mi ktoś z Was napisać jak to powinno w końcu wyglądać , bo już się pogubiłam -najpierw zakładamy konto, później otrzymujemy dane do przelewu, później uzupełniamy DS160, czy na odwrót? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź Pozdrawiam
  9. Dzień Dobry! Mam dwa pytania odnośnie wnisoku wizowego (wiza turystyczna) 1) Jeśli jestem studentką dwóch kierunków na dwóch różnych uczelniach i na innych etapach (5 i 3 rok), to czy we wniosku mogę wpisać obydwa kierunki czy tylko jeden, a jeśli jeden, to który? 2) Czy jeśli pracuję na umowach o dzieło, to mam zawrzeć tę informację we wniosku czy zatrudnienie dotyczy tylko umów o pracę? Pozdrawiam
×