Skocz do zawartości
greg1031

Sponsorowanie Rodzinne – Procedura Nvc/ambasada

Recommended Posts

Ja jestem w innej kategorii F1-dzieci niezamezne powyzej 21 lat,sie w ten salecz jesli sprawa jest w NVC wszystkie kategorie tocza m sposob.

DS 3032-czerwiec

DS 230-lipiec

w miedzy czasie mialam 2 razy RFE-brakujace dokumenty

w piatek czyli 8 pazdziernika przyszla data interview na 16 listopada.

Donata 771 co znaczy: jeśli sprawa jest w NVC wszystkie kategorie toczą się w ten sam sposób ? Czy to znaczy że mimo iż jestem z kategori F4 mogę liczyc na szybsze załatwienie sprawy niż wskazywałby na to biuletyn ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gdy zaczynaja sie oplaty i zalatwianie AOS wszystkie kategorie sa zblizone do siebie czasowo.

Moja sprawa F1 trafila do NVC w pazdzierniku 2009r.

NVC nic nie zacznie dopuki nie beda dostepne wizy w biuletynie dla danej kategorii.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

cr1 powiedzcie mi co dalej....? wczoraj zapłaciliśmy z mężem 404$ ... czekamy na potwierdzenie paind i drukujemy.... co dalej??? czekamy na jakis list od nvc czy wysyłamy już dokumenty.... jak ktoś wie to proszę pisac .... będę bardzo wdzięczna

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

w moim przypadku po zmianie w systemie płatności na paid wydrukowalismy cover sheet i wysłaliśmy do nvc wszystkie potrzebne dokumenty o których można przeczytać na travel.state.gov czyli: 2 zdjecia 5 cmx5cm, oryginal zupełnego aktu urodzenia osoby na którą składana byla petycja wraz z tłumaczeniem, oryginał zupełnego aktu małżeństwa z tłumaczeniem, oryginał zaświadczenia o niekaralności z tłumaczeniem, DS-230 cz. I podpisana i cz. II nie podpisana, ale wypełniona i ten cover sheet po zapłaceniu i do tego na kazdym papierku numer sprawy i jeszcze cover letter co wysyłamy w załączeniu. I to wysłaliśmy tego samego dnia po pokazaniu się że jest paid. Z jakieś dwa dni dostaliśmy maila z nvc co trzeba wysłać i na tym piśmie od nich było napisane, że ta informacja tez powinna być do nich odesłana ze wszystkimi dokumentami. Tam byl kod kreskowy, ale my tego nie odesłaliśmy bo juz koperta wczesniej poszła ale wszystko było ok. Więc jak uważasz mozesz juz wysyłać albo czekać. Pozdrawiam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a czekales gdzie na karte-jaki stan oraz miasto ,,oraz napisz na ile masz wazna taka karte?

a masz juz bardziej zabezpieczona :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam wszystkich starych znajomych ze scieżki męki. Mój czas nadchodzi. Pół roku od rozmowy z Panią konsul mija! Już za kilka godzin PORT OF ENTRY Chicago! Postaram się wszystko zapamiętać - to podzielę się. Pzdr.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gratulacje oraz powodzenia!

Bede wdzieczna za te informacje gdyz ja Waszymi sciezkami bede podazac za 2 tygodnie i 3 dni! Rowniez mam miedzyladowanie w Chicago.

Bede z dziecmi sama bez drugiego rodzica-ja oczywiscie opisze jak to jest poniewaz potrzebna jest zgoda podpisana u notariusza drugiego rodzica jesli ten nie leci.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witajcie!

Dzis byla rozmowa z konsulem w Warszawie.

Przyszlam pol godziny wczesniej,wpuszczono mnie i corke.

Bylam pewna siebie gdyz-ja jestem czysta-w papierach,mam na mnie i 2 dzieci 3 dobrych sponsorow,w dokumentacji bylo tylko wyszczegolnione,ze brakowalo form finansowych czyli rozliczenia podatkowe(z ostatniego roku)oraz W2 od pracodawcy sponsora.

Mialam komplet dokumentow.

Na rozliczeniach podatkowych mojego dodatkowego sponsora byla dopisana zona(rozliczali sie jako malzenstwo).

I tu byl pech.

Dzis sie nie kwalifikowalam do wizy imigracyjnej poniewaz zaciekawila Konsula zona mojego sponsora-"prosze dostarczyc I 864A tejze Pani"oraz W2 dolaczone.

Nic na to nie poradze-jak trzeba to trzeba.Jestem tylko zmeczona podroza.

Minusem tej sprawy wyszlo,ze forma I 864A musi byc oryginalem wiec bede czekac na UPS przesylke.

Kolejna wizyta w ambasadzie najprawdopodobniej bedzie w poniedzialek-na szczescie wystarcza te dokumenty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

cr1 mam pytanie czy ktoś wie jak długo trzeba czekac na zamknięcie sprawy w NVC i przesłanie dokumentów do ambasady ??? mąż wysłał dokumenty w USA ponad 2tygodnie temu i cisza :) sprawdzam na płatnosciach ale nadal mogę się logowac... może coś jest nie tak jak powinno...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj!

Po dosterczeniu brakujacych dokumentow w okienku czekalam z niecierpliwoscia na rozmowe z konsulem.

Przyszla moja kolej i juz chcialam byc zla bo widze,ze konsul oddaje stary anulowany paszport z wazna wiza turystyczna mojego syna-ale wbil na szczescie pieczatke anulowano na tej wizie.

No i uslyszalam zycze udanego zycia w USA.

Wiec jesli dojda paszporty w czwartek lece w piatek !!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to widze ze od dawna nic sie nie zmienia,,dostajac wize na pobyt staly wiza turystyczna jest anulowana :P

a jak z wyjazdem dzieci bedzie,cos musisz miec na granicy aby pokazac?

to dobrze ze tak to sie skonczylo oraz teraz aby sie pakowac i leciec :)

ps skontaktuj sie ze swoim dhl i spytaj czy moze kurier szybciej do Ciebie podjechac lub tez abys sama odebrala paszport

pamietaj aby kopert nie otwierac i sprawdz dane wszystkie na wizach czy sa poprawne

a potem w samolot i......:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam piszę z zapytaniem jakie dokumenty potrzeba do złożenia petycji na dziecko 5 miesiecy, czytałam na stronie ambasady o akcie urodzenia, małżeństwa, paszport, zdjęcie, wniosek. Interesuje mnie czy trzeba dołączać rozliczenia podatkowe.

Ja też jestem sponsorowana. Moja petycja jest na etapie wysyłania cover sheet, więc za niedługo będę mieć interviu, natomiast nie wiem co dokładnie trzeba dołączyć do petycji córki. Przypominam że mąż jest głównym petycjonerem ma green card, natomiast teściu wspomagającym sponsorem.

I jeszcze jedno pytanie czy na tym etapie mojej sprawy można dołączyć petycję córki pod moją?

Będę wdzięczna za odpowiedzi:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

odp na ostatnie pytanie,mozesz takie cos zrobic i nalezy takie cos zlozyc ..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

sly6

a czy możesz mi cos więcej napisać o dołączaniu córki do mojej petycji?bo jak dzwoniłam do agencji w której mąż w NY składał petycję na mnie to powiedzieli, że sprawa jest juz za daleko i trzeba osobno złozyć petycję na córkę.

Moja petycja była składana w Stanach i przez agencje, natomiast na dziecko mamy zamiar złożyć w Polsce bez posrednictwa agencji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzwonilas do urzedu imigracji czy tez do agencji podrozy,prawnej?

cos o dopisywaniu dziecka wie Donata ale Ona to zrobila przed tym jak dostala ostatnie papiery,czy tam w agencji Wam nikt nie powiedzial ze jak sie urodzi dziecko to nalezy takie cos zglosic urzedowi?

I co to znaczy za pozno?masz juz wyznaczona rozmowe ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety nikt nam nie powiedział a mineło już 5 miesięcy od narodzin dziecka. Jak pisałam jestem na etapie odsyłania ds 3032, rozmowy jeszcze nie mam umówionej. Dzwoniłam do tej agencji 3 razy i za każdym razem mi powtarzali, że trzeba złozyc nową petycję na dziecko myslę, że przez telefon to od nich dużo się nie dowiem.

Załuję, że wogóle wybraliśmy tą agencję, bo tylko same problemy są z nią.

Jeżeli ktoś wie coś więcej na ten temat proszę dać znać:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×