Skocz do zawartości

Życie W Kanadzie...


Jacob87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako, że USA utrudnia nam dostanie się do ich kraju i pracowanie, po losowaniu GC (i nie wygraniu) postanowiłem przenieść swój cel do Kanady. Oczywiście nie rezygnuje z GC będę czekał ale na pewno nie w Polsce.

Zatem zacząłem się interesować migracją do Kanady i na pierwsze wrażenie wydaje się łatwiejsze do osiągnięcia niż USA.

Na wstępie interesuje mnie wiza na możliwość pracowania przez rok w wybranym mieście - pojechać zobaczyć co i jak, czy się spodoba, czy podołam.

Chciałbym jednak wpierw dowiedzieć się jak tam jest w Kanadzie, jak się żyje, czy łatwo jest dostać pracę po przyjeździe, jak Kanadyjczycy traktują przyjezdnych? Jakie miasto wybrać na swój cel?

Jeśli chodzi o pracę to z wykształcenia jestem Informatykiem ale nie muszę koniecznie pracować w tym zawodzie.

Z tego co się doczytałem w Ambasadzie Kanadyjskiej w Warszawie 25 maja ma odbyć się konferencja na temat wiz, migracji itd.

Z tego co widzę Kanada jest bardziej otwartym krajem z łatwiejszym dostępem a i do USA stamtąd bliżej.

Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Kazda Prowincja ma swoje pewne plusy jak i minusy.

Teraz lubisz duzo osob aby bylo,duza Polonie czy tez mniej,jak u Ciebie z j.francuskim

Do tego jak chcesz potem zostac po tym 1 roku?wiesz o tym ze teraz szykuja sie zmiany w SW jak i Prowincje maja swoje programy na staly pobyt.

Co do tych rozmow to podstawowa jest zapoznanie sie ze strona rzadowa aby cos wiecej z tego spotkania miec oraz miec szczegolowe pytania ale to bedzie sie odnosci do prawa na dzien dziejszy

http://www.cic.gc.ca/english/index.asp

co do pracy to bedziesz szukac tylko swoim zawodze czy tez prawie kazda prace przyjmiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach