Skocz do zawartości

Dokończenie Edukacji Wyższej W Usa?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, obecnie jestem na pierwszym roku studiów (Biznes i zarządzanie). Zamierzam złożyć aplikację w loterii DV-2014, ale teraz, gdy studiuję, mam trochę wątpliwości.

Jestem po prostu ciekaw, czy jeśli ukończę pierwsze dwa lata tutaj (tak będzie jeśli rzeczywiście zostałbym w tej loterii wylosowany), to czy możliwe byłoby dokończenie tych studiów w USA.

Nie chciałbym zaczynać od nowa, ale cóż. Jeśli będzie trzeba, to zacznę.

Pozdrawiam,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Jesteś świadomy tego ile kosztują studia w USA?

No niestety wiem, ale dlatego pytam, czy jest taka opcja jak dokończenie studiów w USA. Wtedy bym miał skrócony okres o połowę.

Ewentualnie zawszę mogę starać się o stypendium (jeśli jest taka możliwość).

Trochę głupio byłoby szukać pracy na monsterze i wybrać tylko High School or Equivalent i Some College Coursework Completed (co nie zmienia faktu, że w zawodzie, którego chcę się podołać jest tych ofert sporo).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety wiem, ale dlatego pytam, czy jest taka opcja jak dokończenie studiów w USA. Wtedy bym miał skrócony okres o połowę.

Ewentualnie zawszę mogę starać się o stypendium (jeśli jest taka możliwość).

Pozdrawiam

Opcja zawsze jest, jak masz z $200k na to w kieszeni. O stypendium raczej zapomnij...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze masz opcje dokonczenia studiow w USA, bez rozpoczynania od poczatku i to na niektorych uczelniach ( mam tutaj na mysli szkoly miastowe, np CUNY w Nowym Jorku) z uzyciem pomocy finansowej, ktora pokrywa koszty nauki a takze podreczniki. Pomoc finansowa dotyczy jednak tylko studiow pierwszego stoonia ( licencjackich)