Skocz do zawartości

Zbyt Dlugo Poza Usa, Co Teraz?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow.

Jestem posiadaczem zielonej karty, przynajmniej fizycznie. Niestety los sprawil, ze przesiedzialem w Polsce okres dluzszy, niz maksymalny rok od wylotu/przylotu.

Co teraz? Czy moge jakos usprawiedliwic taki stan rzeczy? Jak wyglada to prawnie?

Z gory dziekuje za odzew. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam,

wyjechalem ze Stanow ok 6 lat temu i z roznych przyczyn nie udalo mi sie tam wrocic. Zielona karte mam wazna jeszcze jeden rok.

Jakie mam szanse aby przejsc pozytywnie procedure powracającego rezydenta? Sytuacja zmienila sie i chcialbym podjac prace w USA.

Slyszalem o osobach, ktore przekraczaly samochodem granice Kanady z USA i w ten sposob wracaly do Stanow po dluzszym pobycie. Czy taka metoda dziala?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja znajoma 4 miesiace po otrzymaniu warunkowej zielonej karty pojechala do Polski gdzie byla 16 miesiecy. Ostatnio wrocila do USA z jeszcze wazna GC i miala przesluchanie na secondary inspection. Tam ja poinformowali, ze jesli ma GC to powinna mieszkac w USA. To jest sprawa sprzed 2 tygodni, lotnisko w Philadelphii. Nadmienie tylko, ze na pytanie urzednika ile byla w PL odpowiedziala zgodnie z prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

Ja tak czytam, ze komus sie udalo wrocic po ilus tam latach. Spoko, jest ok, udalo sie komus wrocic i go wposcicli do kraju, ale ...