Skocz do zawartości

Programista Ekonomista W Usa


Rekomendowane odpowiedzi

Wietam serdecznie!

Przepraszam, że zaczynam kolejny temat, których pewnie jest tutaj multum.

Mam 28lat jestem programista .NET ukonczylem studia magisterskie na Politechnice Warszawskiej pracuje w Microsofcie już 5 lat posiadam Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) ( najwyższy tytuł możliwy do uzyskania w lokalnych (krajowych) autoryzowanych ośrodkach egzaminacyjnych). Ukonczylem rownież studia magisterskie kierunek ekonomia specjalność finanse i rachunkowość na Uniwersytecie Warszawskim zdałem rownież egzamin CIMA Master's Gateway Assessment (Egzamin potwierdzający zaawansowana znajomość rachunkowości zarzadczej).

Moje pytanie brzmi czy mam jakaś szanse na zdobycie legalnej pracy w USA? Nie mam problemów ze znalezieniem pracy w Polsce ale chce zdobyc doświadczenie w dużej amerykańskiej korporacji co pomoże mi w rozwoju mojej kariery zawodowej w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wietam serdecznie!

Przepraszam, że zaczynam kolejny temat, których pewnie jest tutaj multum.

Mam 28lat jestem programista .NET ukonczylem studia magisterskie na Politechnice Warszawskiej pracuje w Microsofcie już 5 lat posiadam Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) ( najwyższy tytuł możliwy do uzyskania w lokalnych (krajowych) autoryzowanych ośrodkach egzaminacyjnych). Ukonczylem rownież studia magisterskie kierunek ekonomia specjalność finanse i rachunkowość na Uniwersytecie Warszawskim zdałem rownież egzamin CIMA Master's Gateway Assessment (Egzamin potwierdzający zaawansowana znajomość rachunkowości zarzadczej).

Moje pytanie brzmi czy mam jakaś szanse na zdobycie legalnej pracy w USA? Nie mam problemów ze znalezieniem pracy w Polsce ale chce zdobyc doświadczenie w dużej amerykańskiej korporacji co pomoże mi w rozwoju mojej kariery zawodowej w Polsce.