Skocz do zawartości

Usa Czy Rpa


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Zarejstrowałam się na tym forum z powodu wygranej zielonej karty. Chciałabym prosić uzytkoników o opinie. Mam 22 lata. Urodziłam się i mieszkałam przez 14 lat w RPA, nietstety musielismy wyjechać choć źle się nie żyło. Po studiach miałam zamiar wrócić do swojego miejsca urodzenia, ale tutaj taka niespodzianka. Kartę złożyłam dlatego że namówiła mnie koleżanka. W RPA mam dziadków, w USA ciotkę ale nigdy tam nie byłam. Czy jechaćdo USA? Jak widzicie tam perpektywę dla młodych imigrantów? Język to dla mnie nie problem bo angielski to mój native, studiuję Zdrowie publiczne (specjalność higiena dentystyczna). Mogę od siebe dodać jesli to cos ma pomóc że mówie płynnie w pórcz angielskiego i polskiego również afrikaans, czy można też coś z tym zrobić w USA jakiś tłumacz? Nie mam pojęcią dlatego się pytam. Przepraszam jesli źle zamieściłam temat. Prosze o obiektywne opinie Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Na wstępie przepraszam, że nie odpowiem bezpośrednio na Twoje pytanie, gdyż nie mam pojęcia jak się żyje w RPA... Z drugiej właśnie strony chciałem dopytać, jak owo życie na czarnym kontynencie może wyglądać ? Bezpieczeństwo, zarobki normalnych ludzi, pogoda, ludzie ? Marzy mi się emigracja do bliżej nie określonego kraju w ramach przygody :)

Pozdrawiam i życzę udanych wyborów !! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach