Skocz do zawartości

Data Zakończenia Studiów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie udało nam się z żoną po raz kolejny w loterii i planujemy próbować wyjechać na Internship. Moje pytanie jest nastepujące:

Gdzieś wyczytałem, że na internship można wyjechać najpóźniej rok po ukończeniu studiów tzn. rozpoczęcie może być najpóźniej 12 miesięcy po ukończeniu studiów. Moja żona broniła się 15.07.2013r. Czy data obrony jest jednocześnie datą ukończenia studów. Chcięlibyśmy wyjechać we wrześniu na rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki za odpowiedź. No to nici z tego, bo ja jeszcze studiuję, moja żona we wrześniu będzie już więcej niż rok po studiach, a na inne programy się chyba nie łapie.

A to nie ma znaczenia, że się jest na liście studentów do października? Bo chcielismy zacząć 24.09.2014, a jakby rok minął w październiku to by się łapała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest się na liście studentów do października? Bo z tego co pamiętam to przy odbiorze dyplomu oddaje się legitkę więc definitywnie nie jest się już studentem i z listy powinno się być również skreślonym. Napisałeś, że jeszcze studiujesz - to nie znaczy że nie możesz jechać na internship. Można wziąć dziekankę i pojechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest się na liście studentów do października? Bo z tego co pamiętam to przy odbiorze dyplomu oddaje się legitkę więc definitywnie nie jest się już studentem i z listy powinno się być również skreślonym. Napisałeś, że jeszcze studiujesz - to nie znaczy że nie możesz jechać na internship. Można wziąć dziekankę i pojechać.

No zgadza się. Ja wziąłbym dziekanke na rok, ale żona już się nie łapie, bo nie uda się wyjechać do roku, czyli 15.07.2014

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach