Skocz do zawartości
andyopole

Chciałem Powiedzieć Że...

Recommended Posts

Godzinę temu, kzielu napisał:

...wlasnie zaliczylem pierwsze zatrzymanie przez policje :) Pol mili od domu, dokladnie przed przedszkolem corki... Jak frajer, bo widzialem go w tym samym miejscu wczoraj...

W dodatku nie mam przedniej tablicy (bo nie :) ) i oczywiscie nie mialem pod reka dowodu ubezpieczenia. Cud ze zyje ;-) 

ReWitaj na forum. Miales sporo szczescia bo oni najpierw strzelaja a pozniej pytaja o dokumenty...;)

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

26 minut temu, jkb napisał:

Jak juz zdecydujecie sie kupowac, i narzekacie na podatki, to moze niesmialo zaproponuje przerzut na druga strone granicy stanowej ;) 

No i za co cie zatrzymali i jaki wyrok dostales? :)

Predkosc oczywiscie, >70 mph na 55mph limit (pol mili od domu - niemniej jednak ja po publicznych drogach dosc spokojnie sie poruszam). Warning - pewnie dlatego ze record mialem calkowicie czysty i nie wciskalem mu zadnej ciemnoty. 

Dla pogorszenia sytuacji samochod jest czerwony i oblepiony kilkoma naklejkami sponsorow serii (dopoki sezon sie nie skonczy nie chce mi sie ich zdejmowac a pozniej znowu naklejac - wlacznie z duzym "Tire Rack" na gorze przedniej szyby - wiec generalnie rzuca sie w oczy...  A brak przedniej tablicy w OH nie jest legalny).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
24 minuty temu, andyopole napisał:

ReWitaj na forum. Miales sporo szczescia bo oni najpierw strzelaja a pozniej pytaja o dokumenty...;)

No mowie, cud ! ;-) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1 minutę temu, kzielu napisał:

Predkosc oczywiscie, >70 mph na 55mph limit (pol mili od domu - niemniej jednak ja po publicznych drogach dosc spokojnie sie poruszam). Warning - pewnie dlatego ze record mialem calkowicie czysty i nie wciskalem mu zadnej ciemnoty. 

Dla pogorszenia sytuacji samochod jest czerwony i oblepiony kilkoma naklejkami sponsorow serii (dopoki sezon sie nie skonczy nie chce mi sie ich zdejmowac a pozniej znowu naklejac - wlacznie z duzym "Tire Rack" na gorze przedniej szyby - wiec generalnie rzuca sie w oczy...  A brak przedniej tablicy w OH nie jest legalny).

No to dobrze ze Ci sie udalo bez mandatu ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, katlia napisał:

Ja bardzo sobie chwale downsizing -- przeprowadzilismy sie z domu ktory mial 5 sypialni + den, do domku gdzie sa 3 sypialnie, w tym jedna w wykonczonej piwnicy, wiec tylko 2 na gorze. Akurat na 2 osoby i gosci od czasu do czasu. No i pozbylismy sie mase gratow. To zawsze dobre. 

 

My też pozbywamy się gratów. Cieszę się że mieszkanie mniejsze, mniej sprzątania :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
39 minut temu, jkb napisał:

Jak juz zdecydujecie sie kupowac, i narzekacie na podatki, to moze niesmialo zaproponuje przerzut na druga strone granicy stanowej ;) 

 

Ja chętnie, ale mój mąż uparty jest jak cap w kapuście ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

11 minut temu, kzielu napisał:

No mowie, cud ! ;-) 

 

:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
16 minut temu, kzielu napisał:

No mowie, cud ! ;-) 

Tez dostałam warning za speeding rok temu :) na ładne oczy chyba :) chociaż juz byłam gotowa na mandat oby tylko mnie nie zabił Haha :D ja panikara jestem, dobrze ze z chłopem jechałam to podał dokumenty, bo jak mnie w Polsce zatrzymali raz to musiałam dzwonić do taty gdzie dowód rejestracyjny trzyma i jak sie włącza awaryjne :P 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, kzielu napisał:

Predkosc oczywiscie, >70 mph na 55mph limit (pol mili od domu - niemniej jednak ja po publicznych drogach dosc spokojnie sie poruszam). Warning

No proszę, myślałem ze czerwony sportowy samochód to gwarantowane citation za byle co. Mi kiedyś state trooper 8 mil ponad limit nie podarował. Całe $50 kary. Bardzo był nie pocieszony ze go wyprzedziłem. Ale z drugiej strony jak jechałem wypożyczonym Challengerem w Kansas to za 20 mil ponad limit dostałem warning. Wniosek taki ze trzeba sobie kupić coś z napędem na tył i V8.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Godzinę temu, Jackie napisał:

 

Ja chętnie, ale mój mąż uparty jest jak cap w kapuście ;)

Lubi wysokie podatki? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 godzin temu, kzielu napisał:

...wlasnie zaliczylem pierwsze zatrzymanie przez policje :) Pol mili od domu, dokladnie przed przedszkolem corki... Jak frajer, bo widzialem go w tym samym miejscu wczoraj...

W dodatku nie mam przedniej tablicy (bo nie :) ) i oczywiscie nie mialem pod reka dowodu ubezpieczenia. Cud ze zyje ;-) 

Ty tak jeździsz jak ja z tym ubezpieczeniem. Zawsze sobie tłumacze, ze jak co, to wejdę na stronkę ubezpieczyciela i im dowód pokaże na telefonie. Tak los chciał, ze ostatnio mnie zatrzymano w miejscu gdzie zasięgu nie było :) Nawet nie mógł sobie na swoim komputerku sprawdzic czy prawko ważne, a nie chciało mu sie dzwonić do centrali i pytać. Tak jak koleżankę wyżej, puścił na piękne oczy :lol:

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja pięknych oczu nie mam więc jak mnie policjant zahaltowal to wziął prawko, ubezpieczenie, poszedł do auta i wrócił z wydrukowanym mandatem. Wg niego za późno wyjechałem na żółtym na skrzyżowanie, wg mnie nie miał racji. Za porada mojego prawnika z pracy, który się konsultowal że swoimi kolegami po fachu, biegłymi w tej dziedzinie, postanowiłem stanąć przed sądem, wszak $260 to fajna kolacja, trochę szkoda. Pierwszy termin wyznaczyli mi na dzień kiedy już wcześniej miałem termin ważnej acz małej operacji. Wspomniany kolega prawnik pierdyknal pisemko o nowy termin a za moją namową poprosił tym razem o tłumacza. Koleżanka tłumaczem jest więc niech sobie parę groszy zarobi przy okazji. Przychodzę w wyznaczony dzień, koleżanka tłumacz już jest, poszedłem do okienka żeby się zameldowac i wchodzimy na salę. Sala jak małe kino, czekamy na swoją kolej. Wreszcie sędzia próbuje przeczytać jakieś nazwisko, trochę się oplul a więc znaczy że wola mnie. Angielskojezyczni nie są w stanie wymowić mojego nazwiska. Podchodzimy do sędziego i ten mówi że on cancelluje sprawę bo pan oficer z policji umiał się znaleźć i był uprzejmy zachorować. Pożegnaliśmy się grzecznie, $260 w kieszeni. Ot i cała historyja. Record czysty nadal.

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Booking.com

A ja się pochwalę że właśnie nabylismy nasz pierwszy nowy samochód. :) Ford Escape 2017. Teraz będziemy szaleć po niemieckich autostradach 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 minut temu, Roelka napisał:

A ja się pochwalę że właśnie nabylismy nasz pierwszy nowy samochód. :) Ford Escape 2017. Teraz będziemy szaleć po niemieckich autostradach 

A to z military auto sales ? Bo Escape w EU zdaje sie jest sprzedawany jako Kuga czy cos... Generalnie spoko samochod, marka wlasciwa ;-) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
48 minut temu, Roelka napisał:

A ja się pochwalę że właśnie nabylismy nasz pierwszy nowy samochód. :) Ford Escape 2017. Teraz będziemy szaleć po niemieckich autostradach 

Manual czy automat?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Super Roelka. Mojego meza dziadkowie maja Forda Escape i kiedys po cichu liczylam, ze dostaniemy w jakim spadku :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
50 minut temu, kzielu napisał:

Generalnie spoko samochod, marka wlasciwa ;-) 

Tez Fordem jezdze. Fix Or Repair Daily, jak to mowia ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kiedys w Polsce mawialo sie ze zadne auto na F, wiec ani Fiat ani F...rancuz ani Ford. Sam kiedys, na poczatku lat 90-tych mialem ESCORTA I chyba wtedy zaczalem siwiec. Jednak w dzisiejszych czasach Ford bardzo poprawil jakosc i w wielkim kryzysie finansowym kiedy wszystkie amerykanskie koncerny samochodowe popadly w ciezkie klopoty, jedyny Ford nie potrzebowal skorzystac z pomocy Panstwa. Wpradzie ja wciaz nie uwazam sie za przekonanego ale ilosc ich aut na ulicach swiadczy albo o niskiej cenie albo dobrej jakosci i wysokiej ceny odsprzedazy. Bardzo mi sie podoba decyzja o wprowadzeniu na rynek Forda Transita. Popularnego "busa blaszaka" znanego od dziesiatek lat w Europie. Takiego auta, o roznych konfiguracjach nadwozia brakowalo w USA. Te wszystkie vany, ktorych uzywali contractorzy, majace design poznego Zuka w jednej, jedynej wersji nadwozia, to bylo okropienstwo. Nie wiem jak w innych stanach ale u mnie widac tych Transitow coraz wiecej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Doskonale pamieam zasade, by nie kupowac aut na F w Polsce ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, andyopole napisał:

Manual czy automat?

Escape zdaje sie jest tylko z automatem. To jest - zgaduje - US wersja - ktora pozniej moze spowrotem zabrac do US po zakonczeniu deploymentu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, kzielu napisał:

A to z military auto sales ? Bo Escape w EU zdaje sie jest sprzedawany jako Kuga czy cos... Generalnie spoko samochod, marka wlasciwa ;-) 

Yep, military auto source/sales.  

2 godziny temu, andyopole napisał:

Manual czy automat?

Automat. Tak jak mówi Kzielu, auto sprowadzane z US i planujemy je oczywiście zabrać je tam z nami po zakończeniu przygody w Niemczech. 

Fajnie się jeździ i ma dużo miejsca z tylu, co dla mnie było najważniejsze. 

2 godziny temu, ilon napisał:

Super Roelka. Mojego meza dziadkowie maja Forda Escape i kiedys po cichu liczylam, ze dostaniemy w jakim spadku :D 

Dzięki. :P

2 godziny temu, jkb napisał:

Tez Fordem jezdze. Fix Or Repair Daily, jak to mowia ;)

Ej nie strasz! 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, Roelka napisał:

Ej nie strasz! 

 

No przeciez nie strasze :) Samochod samemu naprawiac to zaden problem :P. Z Fordem to nawet trzeba to umiec  ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, Roelka napisał:

Teraz będziemy szaleć po niemieckich autostradach 

 

Zazdroszczę :) Kocham niemieckie autostrady.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 16.06.2017 o 16:16, Roelka napisał:

A ja się pochwalę że właśnie nabylismy nasz pierwszy nowy samochód. :) Ford Escape 2017. Teraz będziemy szaleć po niemieckich autostradach 

Super :)

My naszego zeszłorocznego road tripa odbyłyśmy właśnie Fordem Escape i spisał się rewelacyjnie! :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pierwszy poważny test dla naszego nowego bolidu będzie już za dwa tygodnie. Nareszcie jadę do Polski  <3 po 3 latach nieobecności. Tylko na 4 dni ale to zawsze cos. Z innych nowości, zaczynam rozglądać się za praca. Jestem już po pierwszym interview. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×