Skocz do zawartości

Wymiana Studencka


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem studentem angielskiej uczelni, i chcialbym wziąć udział w wymianie studenckiej w 2 roku moich studiów. Uczelni jest członkiem ISEP, więc mam możliwość wybrania jednej z amerykańskiej uczelni. Jedyne wymagania jakie musze spełnić to przdmioty, które muszą się mniej wiecej pokrywać. Teraz chciałbym prosić pomoc. Studiuje Accounting and Business, czy są tu użytkownicy forum, którzy posiadają jakieś informacje dotyczące amerykanskich uczelni, które ewentualnie znajdują się na tej liście i są w stanie napisać o nich jakąś opinię. Zależy mi na czasie, ponieważ aplikacje musze wysłać do 15 lutego. Pozdrawiam

LISTA UCZELNI http://www.isep.org/students/Directory/members_direct.asp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 83
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Szkoly w systemie California State University sa dosyc szanowane, chociaz kampus w San Marcos jakiejs specjalnej renomy nie ma - ot, po prostu lokalna uczelnia. Wielu studentow nie bedzie mieszkalo na kampusie, raczej poza i dojezdzaja na kursy; wielu tez bedzie pracowac przynajmniej na pol etatu, wiec atmosfera nie bedzie az tak "collegiate" jak, naprzyklad, w UC San Diego. Co nie znaczy ze jest ZLA! Lokalizacja moze byc ciekawa - stosunkowo blisko do wybrzeza, fajny kalifornijski klimat. Biorac pod uwage, ze w USA jest poza 3,000 uczelni, wiele na zadupiu albo w bardzo nudnych czesciach kraju, moglo byc znacznie gorzej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bardzo, wkleilem zły link, oto poprawka. http://www.isep.org/students/Directory/members_in_usa.asp

Dziękuje za bardzo szybką odpowiedź. Czy mogłabyś zerknąć na pełną listę? :) Pozdawiam

Ja znam trzy w VA w tym jedna dosc dobrze. Wiecej na priv jesli Cie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach