Skocz do zawartości

California- Szukam Mieszkania I Pracy


ngels

Rekomendowane odpowiedzi

Hello guys,

jestem 20 letnim studentem SGH na tegorocznej wymianie work and travel. Pracuję w Denver, Colorado już 5 tygodni, chciałbym zmienić miejsce zamieszkania. Dlatego zdecydowałem udać się do Californii (nie ukrywam, że kusi mnie ona ;) ). Chcę popracować trochę w Californii nad morzem, preferuję Los Angeles. Potrzebuję pomocy z załatwieniem mieszkania i pracy. Największym priorytetem jest dla mnie mieszkanie, chce mieć już ten temat załatwiony przed przyjazdem. Dlatego jeśli ktoś ma jakiekolwiek miejsce - na podłodze, w salonie, łóżko w jednym pokoju, miejsce w ogródku na namiot dajcie mi znać. Potrzebuję to załatwić jak najmniejszym kosztem, co do rentu się dogadamy w jakiś sposób. Jeżeli nic nie znajdę, to przyszły poniedziałek jestem w Los Angeles tak czy siak, pieniędzy wystarczy mi na tydzień-dwa, w tym czasie muszę wszystko ogarnąć- mieszkanie + pracę. Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek kontakty/znajomych w LA i jest w stanie mnie z nimi skontaktować i coś mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny. Ewentualnie jakieś porady jak efektywnie szukać. Może w zamian udostępnie swoje mieszkanie w Wawie na jakiś czas, gdyby ktoś potrzebował

Z góry dzięki

ngels

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

a wiesz jakie sa zasady na work i travel?pracodawca zgadza sie na to ,biuro przez ktore wyjechales ze tak zrobisz?>chyba ze konczy Ci sie umowa to co innego ;)

szukac mozesz przez neta,gazete,-praca,chodzac po roznych sklepach,firmach :)

gdzie szukac lokum to taka np strona,wiele jest podobnych:

http://www.hospitalityclub.org/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach