Skocz do zawartości

Samochód/motor W Californii


diesel95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jestem 20 letnim studentem i najblizszy rok spedze w Orange w ramach wymiany studenckiej.
Jestem troche zagubiony w temacie samochodow w stanach. Oczywiscie przejrzalem strony z oferowanymi autami, ale chcialem zapytac sie ludzi ktorzy znaja te realia znacznie lepiej niz ja.

czy jestem w stanie poradzic sobie w Orange (transport publiczny) z dojazdem do LA czy Huntington Beach i czy generalnie samochod jest tam niezbedny?

Dysponuje kwota do okolo 3500 $ na samochód/motor. Czy to jest wystarczająca suma pieniedzy?

Wszelkie odpowiedzi beda dla mnie bezcenne. Za rowny tydzien wylatuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OC jest bardzo ladne, czyste, zadbane, sam zobaczysz roznice, miedzy LA a OC jadac freewayem, bedziesz dokladnie widzial, gdzie sie zaczyna LA :).

Bez samochodu bedzie ci bardzo ciezko, stracisz mase czasu na dojazdy. Samochod do 3500 kupisz, musisz pamietac ze sa tez inne oplaty zwiazane z autem, rejestracja, ubezpieczenie, jakies naprawy (oby nie) itd. Pare miesiecy temu, pomoglem moim znajomym kupic samochod, byla to impala z 2004 r za 3000. Motor sobie odpusc na dojazdy, ja probowalem przez pol roku do pracy jezdzic, jest to meczace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede studiowal na Chapman University. Moze ktos mi opowiedziec ogolnie na temat tych okolic? Mam na mysli miasto Orange i generalnie Orange County. Na co moge liczyc? czy bez problemu jestem tam w stanie zrobic zakupy itd? Czy oznacza to podroze do Los Angeles?