Skocz do zawartości

Lot Dzień Przed Wigilią


anurga

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Ostatnio leciałam do Stanów trzy lata temu, więc nie pamiętam już, jak to było ;)

Teraz wylatuję 23.12 - Z Wawy do Monachium, potem do Newark. Najpierw Lufthansa, potem United.

Mam w związku z tym kilka pytań.

Rozumiem, że w Wawie odprawiam się przy automacie (O litości! Nie znam się, nie umiem...), ale potem idę gdzie? Nadać bagaż czy jeszcze jakieś okienko?

Jest to okres przedświąteczny i duży ruch. Słyszałam ponadto, że w United mogą być jakieś atrakcje w sensie brak miejsca w samolocie. Co w takiej sytuacji robić?

Nie mówię płynnie po angielsku, więc każda taka sytuacja mnie stresuje.. :(

Będę wdzięczna za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W WAWIE każdy MUSI się odprawić w kiosku (pomagają). A potem przy check-in można wszystko zmienić.

andyopole, oswiec mnie o co chodzi z tymi automatami???

Bo moja mama leci z Wwy Lufthansa do Frankfurtu a potem United do D.C., czy ona tez musi sie odprawiac w jakims automacie??? Czy to tylko jakies konkretne linie??

Bo sam lot to juz stres wystarczajacy dla niej, przesiadka to nawet nie wspomne, a jak jej jeszcze z jakims automatem przyjdzie sie odprawiac to juz w ogole chyba sie pop lacze (nie mowi po ang wogole!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje :)

No własnie z tego, co pamiętam, zmusili mnie do automatu. Tylko że wtedy to była nowość na lotnisku i miły pan z obsługi stał przy automatach i tłumaczył jak krowie na rowie ;) Teraz liczę już na własne siły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach