Skocz do zawartości

Pilne Proszę O Pomoc! Wyjazd Uk - Usa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Was serdecznie ! Otóż dostałam zaproszenie na rozmowę do konsulatu (zwyciężyłam zielona kartę). Tylko mam mały problem: jestem na drugim roku studiów w Uk ( całość trwa cztery lata ). Już sprawdzałam przenieść się nie mogę do USA dlatego, że: nie stać mnie, dwa to są studia pielęgniarskie (w usa zupełnie inny program studiów). I teraz zastanwiam się czy rzucić studia, czy zrezygnować z zielonej karty? Wyjazd do USA zawsze był moim marzeniem, mam tam rodzinę: babcię itp..., ale z drugiej strony w UK studiuję za darmo itp.... w USA mnie na niego stać nie będzie....Słyszałam o białym paszporcie? Może ktoś mi pomóc? Bardzo dziekuję !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Witam, Was serdecznie ! Otóż dostałam zaproszenie na rozmowę do konsulatu (zwyciężyłam zielona kartę). Tylko mam mały problem: jestem na drugim roku studiów w Uk ( całość trwa cztery lata ). Już sprawdzałam przenieść się nie mogę do USA dlatego, że: nie stać mnie, dwa to są studia pielęgniarskie (w usa zupełnie inny program studiów). I teraz zastanwiam się czy rzucić studia, czy zrezygnować z zielonej karty? Wyjazd do USA zawsze był moim marzeniem, mam tam rodzinę: babcię itp..., ale z drugiej strony w UK studiuję za darmo itp.... w USA mnie na niego stać nie będzie....Słyszałam o białym paszporcie? Może ktoś mi pomóc? Bardzo dziekuję !

Decyzja jest Twoja, nie wiem do konca czemu chcesz zeby grupka obcych ludzi na jakis forum podjela za Ciebie zyciowa decyzje... Mozesz probowac utrzymac rezydencje w US i dokonczyc studia w UK - tylko pytanie czy to ma sens i bedziesz mogla z nich skorzystac pozniej - ja nie mam zielonego pojecia. Generalnie zdobycie edukacji / doswiadczenia przed wyjazdem to dobra strategia po pozniej - jak sama zauwazylas - kosztuje to kosmiczne pieniadze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach