0ffspring Napisano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 Witam. Przelałem pieniądze za gc i teraz chciałbym sprawdzić jej status na stronie "https://www.uscis.gov/"natomiast potrzebuje właśnie receipt number ? Chciałbym się dowiedzieć co to właściwie jest za numer? Czytałem ze numer potwierdzenia przelewu za gc ale coś nie chce przechodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aesculap Napisano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 Sprawdzenie czegokolwiek będzie możliwe dopiero po przekroczeniu granicy. Wcześniej system "nie będzie rozpoznawał" Twojego numeru "receipt". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0ffspring Napisano 20 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 dzieki za informacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0ffspring Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 mam jeszcze jedno pytanie , przeczytałem w innym watko ze przy płatności receipt nr się pojawiał a ja go nie zapisałem , dostane potem jakieś dokumenty jeszcze przed gc w których będzie? Aby faktycznie moc sprowadzic status gc? Albo jak inaczej ten nr dostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grape Napisano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Nic nie dostaniesz... Jak nie zapisales numeru to po przekroczeniu granicy mozesz dzwonic do USCIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewt Napisano 21 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Lipca 2016 Sprawdzenie czegokolwiek będzie możliwe dopiero po przekroczeniu granicy. Wcześniej system "nie będzie rozpoznawał" Twojego numeru "receipt". Witam. Szwagierka w stanach zapłacila za mnie przed wylotem w uscis opłate 165$. Proszę mi powiedzieć skad wziąśc ten nr receipt? Czy on się jej mogl pokazac po dokonaniu płatności i go po prostu nie zauważyła i nie zapisala? Przekroczyłem granice w usa już 2 m-ce temu i chciałem sprawdzić co dzieje się z moją green card ale nie mogę bo strona domga się tego nr receipt... co mogę w tej sytuacji zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szaman Napisano 21 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Lipca 2016 zadzwón albo napisz maila do USCIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zielonywkarty Napisano 22 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Lipca 2016 przez formularz do mnie oddzwonili i moja karda jest wyslana do produkcji czyli za ok 2tyg pewnie bedzie w skrzynce. oby wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAM__78 Napisano 6 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2016 Witam. Szwagierka w stanach zapłacila za mnie przed wylotem w uscis opłate 165$. Proszę mi powiedzieć skad wziąśc ten nr receipt? Czy on się jej mogl pokazac po dokonaniu płatności i go po prostu nie zauważyła i nie zapisala? Przekroczyłem granice w usa już 2 m-ce temu i chciałem sprawdzić co dzieje się z moją green card ale nie mogę bo strona domga się tego nr receipt... co mogę w tej sytuacji zrobić? Mieliśmy ten sam problem. Najlepszym sposobem to zrobić appoitment do najbliższego USCIS my tak zrobiliśmy z żoną wytłumaczyć na miejscu na czym polega problem i wziąć wydruk potwierdzenia zapłaty za GC i paszporty z wizą. Sprawdzą w systemie i podadzą ci receipt number i A-number twojej sprawy. Jest tylko jeden problem aby umówić się na spotkanie jedynie zrobisz to przez appoitment co graniczy z cudem i trzeba polować po nocy na wolny termin ( Czas oczekiwania około 2 tygodni (dotyczy stanu Kalifornia). A przy okazji dowiedzieliśmy się że pogranicznik na granicy nie zmienił adresu ani zamieszkania i wysyłki kart mimo tego że pytał się i podaliśmy mu nowy adres. Jednym słowem trzeba pilnować wszystkiego po przylocie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.