Skocz do zawartości

Wyjazd Do Usa Student , Praca , Uczelnia Mix


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich !

Drodzy Forumowicze , piszę do Was ponieważ chciałbym uzyskać kilka informacji oraz skonsultować się z ludźmi którzy mają troszeczkę więcej doświadczenia oraz wiedzy odnośnie wyjazdu do Stanów .

Sprawa wygląda następująco , jestem studentem studiów dziennych Akademii Morskiej w Gdyni , obecnie 3 rok . Mam teraz pół roku wolnego i chciałbym wyjechać do stanów aby popracować nie koniecznie w zawodzie i dorobić trochę pieniędzy , w międzyczasie zapisać się na kurs językowy czy do szkoły lub na kurs aby poszerzyć swoje kwalifikacje , poszukać praktyk lub armatora który mógłby mnie zatrudnić na praktykę . Wiadomo lepiej jest szukać na miejscu niż z perspektywy Polski oraz polskich pośredników . Obecnie mam rodzinę w Nowym Jorku , siostrę która jest tam urodzona i ma stałe obywatelstwo oraz jej mama która jest moją macochą - też ma tam pobyt stały i mogę się u nich zatrzymać . Jakie wnioski wypełnić , jaki rodzaj wizy ? Aby ewentualnie tam pojechać i podjąć pracę dorywczą aby coś zarobić , chodzi mi tu nie pobyt stały tylko do Listopada ? Jest w ogóle taka szansa ? Dziękuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegos takiego jak "Wiza do pracy tymczasowej." :P

To na czym ja kurcze jestem? ;P

Do OP: Work and Travel spelnia jakies warunki opisane przez Ciebie.

Wydaje mi sie, ze chcesz za duzo na raz. Do szkoly jezykowej mozesz pojsc na turystycznej do 18h/tydz. Na prace dorywcza nie masz raczej szans... przynajmniej leglanie. Ta rodzina w NYC to moze byc bardziej przeszkoda niz atut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach