Skocz do zawartości

Wiza H-2B Załatwiana W Usa


Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum witam serdecznie wszystkich. Zdecydowałem się stworzyć ten temat gdyż nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na pytania, które mnie nurtują. Przejdę do rzeczy. W 2013/ 2014 spędziłem rok w stanach na wizie J1, pracowałem jako AuPair. Poznałem w tym czasie dzięki wujkowi ( rezydent USA ) pewną rodzinę, która zaoferowała mi pobyt u nich w czasie tych wakacji. Bardzo chciałbym z tej oferty skorzystać, ale jako, że studiuję i pracuję tylko dorywczo w Polsce na tak długi pobyt mnie tam nie stać. Kilka dni temu wyrobiłem wizę turystyczną B1/B2 jednak wyrabiając tą wizę nie wiedziałem ,że będę miał możliwość tak długiego pobytu w Californi. Teraz moje pytanie. Chciałbym zapytać się was jak mogę znaleźć pracodawcę, ktory mógłby zatrudnić mnie na tą wizę. Potrzebuję jakiś propozycji w jakich instytucjach/ sieciówkach najprędzej mogą poszukiwać pracownika. Papiery myślę ,że dzięki kontaktom na miejscu jestem w stanie szybko załatwić ? Kolejne pytanie czy wizę w razie czego mogę zmienić na miejscu w konsulacie w Los Angeles ? Z góry dziękuję za pomoc !

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś studentem to czemu nie pojedziesz na Work & Travel?

Co do wizy H2B to papierologia stoi po stronie pracodawcy i koszta są bardzo wysokie, dlatego też pracodawcy zatrudniają na tej wizie grupy osób a nie pojedyncze jednostki. Ogólnie ze względu na charakter tej wizy spodziewałbym się ofert pracy na zadupiach (pracodawca musi udowodnić, że na miejscu nie ma chętnych obywateli US do wykonywania oferowanej pracy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załatwiasz np zmianę statusu w urzędzie imigracyjnym a nie w Konsulacie..chyba ze chodzi o wizę do Polski ;)

Co do wizy h2b to masz mala wiedzę i sama rodzina tak samo

Poczytaj trochę o tym na stronie urzedu i zobaczysz co to jest

Co innego wiza j1 i aupair.