sly6

Loteria Wizowa 2018 Rejestracja Od 4 Października Do 7 Listopada

1026 postów w tym temacie

Instrukcja narazie w j.polskim.

dzięki! czytasz w moich myślach.

BTW: chciałeś napisać "angielskim"?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ha :) tak chciałem

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć

Wiadomo kiedy zostaną ogłoszone kraje mogące brać udział w loterii?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, mam pytanie, na które średnio mogę znaleźć odpowiedź.

Mam 19 lat, status kawaler. Czy mogę wziąć udział w loterii wizowej jako absolwent liceum, wraz z moimi rodzicami (3 osobne wnioski). Chodzi mi konkretnie o to, że jestem dzieckiem poniżej 21 roku życia, natomiast skończyłem też liceum i jestem pełnoletni. Czytając zasady, wnioskuję, że w razie wygranej jednej z moich rodziców, cała najbliższa rodzina otrzyma zieloną kartę, jeśli jednak wygrałbym ja, otrzymam ją sam. Czy jest to rozumowanie prawidłowe :P?

Jeśli wygra jedno z moich rodziców, czy wszyscy muszą jechać do Stanów, czy będą mogły zrobić to tylko dzieci zostawiając rodziców w Polsce?

Pozdrawiam.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobrze rozumujesz :)

Ty w swoim wniosku nie podajesz rodziców, tylko siebie.

Oni w swoich wnioskach muszą Ciebie podać.

Jeśli wygra jedno z rodziców, to ten rodzic będzie musiał wyjechać do USA. Choćby na chwilę, żeby aktywować swoją zieloną kartę. Jeśli nie będzie chciał pozostać, to wraca do Polski, a pozostali aplikanci będą mogli w Stanach zostać. Po przekroczeniu granicy każdy jest już jakby "odpowiedzialny' za swoją zieloną kartę. Niemniej jednak bez wyjazdu głównego aplikanta (wylosowanego), cała reszta wylecieć nie może.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ciekawe czy będzie to ostatnia loteria GC ( jesli wygra Trump)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, czy jakoże jestem w 3 klasie liceum (w maju 2017 matura) nie mogę wziąć udziału w losowaniu zielonej karty?. Szkołę kończe końcem kwietnia a losowanie jest w maju? Jak to jest?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A wiec zaczynamy.....kolejne losowanie:) soooonnnnnn:)

A propos Pana Trampka to pamietajcie ze jezeli wygra to przerypane beda mieli Mexico i Muslimy( nie obrażajac nikogo) bo poprawnosc polityczna musi byc:) Na bank o wiele łatwiej beda mieli Europejczycy w Tym przede wszystkim Polacy. Przynajmniej Mr Kolanko tak opowiada :)


sprawdzałes sLy6 czy w instrukcji sie coś zmienilo w stosunku do poprzednich edycji?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trump proponuje przyjrzenie sie procedurom imigracyjnym w calosci - myslenie ze ktokolwiek bedzie mial latwiej jest wyjatkowo naiwne. Wszyscy beda mieli gorzej, niektorzy bardziej niz inni.

Ja nie moge sie oprzec wrazeniu ze w ludziach z Afganistanu, Pakistanu itp. - ktorzy zwykle malo sie za przeproszeniem nie zesraja zeby sie tu dostac - siedzi jakas wrodzona niechec do US. Przynajmniej powinni im wrzucic co najmniej 2 letni mandatory AP.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tez mi sie wydaje, ze to ostatnie podrygi pewnych programow, ktore sa dosc popularne. Bardzo watpie czy bedzie latwiej. Nawet jesli wygra Hilary, to moze nie byc rozowo, bo Trump uswiadomil ludzi, ze sa takie rzeczy jak wizy pracownicze i imigracyjne, i nie wszystko bylo zawsze cacy. Sam Trump naduzywal H-1B dla swoich pracownikow.

Sam przyspieszam czyszczenie swoich spraw imigracyjnych, zeby do pierwszej polowy 2017 juz wszystkie papiery wyszly, bo wszystko sie moze zdarzyc.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szczerze gdyby nie:

1.Te wybory w USA i kandydaci w tych wyborach.

2. Sytuacja w Europie

3.Sytuacja w Polsce i za wschodnia granicą

Nigdy bym nie składał podania o GC.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kandydaci w wyborach to skłaniają Cię do aplikowania o GC ? Chyba nie jesteś trzeźwy....(sorry)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czemu ? Możliwe ,że to ostatnie losowanie GC albo zmniejszą póle itd. A mam podejrzenia ,że wcześniej lub później kombinowałbym z USA jak kombinowałem z Kanadą. Więc skoro i tak bym kombinował a potem może być trudniej lub to niemożliwe to lepiej zawczasu spróbować niż potem żałować że była szansa i się ją nie wykorzystało.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czemu ? Możliwe ,że to ostatnie losowanie GC albo zmniejszą póle itd. A mam podejrzenia ,że wcześniej lub później kombinowałbym z USA jak kombinowałem z Kanadą. Więc skoro i tak bym kombinował a potem może być trudniej lub to niemożliwe to lepiej zawczasu spróbować niż potem żałować że była szansa i się ją nie wykorzystało.

A kapuje, faktycznie ma sens. Myślałem że tak Ci się podobają że chcesz tu dla nich przejechać :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam

Mam pytanie odnośnie maila, który podajemy przy wypełnianiu zgłoszenia do loterii , czy polska skrzynka meilowa typu np. wp.pl jest w porządku? Czy nie ma problemu z korespondencją?

Jeszcze jedno pytanie mam odnośnie zdjęcia . Czytałem już różne wątki ale odpowiedzi nie były jednoznaczne , wiec zapytam tu.

Mianowicie, czy można mieć zarost ?

Pozdrawiam! Michal

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Można mieć zarost

Skrzynka taka może być ;) ważne abyś później sprawdzał skrzynkę spam ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

HEJ.. Ja roweniez mam skrzynke na wp.pl i nie mialam problemu... i na spam nigdy mi nic od nich nie przyszlo, nawet jak odblokowywalam ds-260 form....

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, a ja mam pytanie odnośnie wpisywania do zgłoszenia DV dzieci. Podane jest w instrukcji, że musimy wpisać dzieci poniżej 21 roku życia. Czy w takim razie, dziecka które ma ukończone 21 nie wpisujemy? Pytam ponieważ mój syn jest z 1994 roku z listopada. Czyli ma ukończone 21

lat, a w listopadzie skończy 22. Mam watpliwości czy mam go ujmować w tym zgłoszeniu loteryjnym w październiku zanim skończy 22 lata czy nie? Wydaje mi się, że nie, ale wolę zapytać.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Twój syn ma ponad 21, więc nawet jakby był ze stycznia, to i tak nie byłby wpisany :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wow, jak ten czas leci! Az trudno uwierzyc, ze to juz znowu ta pora roku w której ludzie rozmawiaja o zdjeciach.

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak to jest dzieci do 18 lat mozna wpisywac czy do 21 ? wiem powtarzam sie ale wole sie upewnic ?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz