Skocz do zawartości

Work Visa Us - Opcje Poza O1 I H1B?


Pablopawello

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na forum.

Mam takie pytanie do zaznajomionych w temacie - może ktoś będzie w stanie, z doświadczenia, zasugerować spróbowanie czegoś innego:

Mam 28 lat, pracuję w branży postprodukcji tv/film (media, artystyczna) od 8 lat. Doświadczenie mam spore i znajdują się firmy nawet w usa, które byłyby chętne ze mną pracować.

Miałem już chętną firmę w LA i SF - każda opcja odpadła tylko ze względu na brak możliwości legalnej pracy tam przeze mnie.

Myślałem o wizie O1, rozmawiałem też z prawnikiem imigracyjnym który polecił to samo - wymagania są jednak absurdalne jak na moją branżę - powinienem być nie wiem jak bardzo znany w branży, mieć mnóstwo nagród, powinni pisać o mnie artykuły w czasopismach branżowych, etc - Jest to prawie nierealne pracując w Polsce.

Jestem więc na tyle dobry żeby firmy z USA chciały ze mną współpracować, ale nie na tyle żeby spełnić wymagania wizy O1/H1B.

Pytanie 1. - czy ktoś ma tu doświadczenia z wizą O1? Czy faktycznie jest to AŻ tak ciężkie do zdobycia, czy warunki da sie trochę 'naciągnąć'?

Pytanie 2. - jeżeli nie wiza O1/H1B - czy poza tym mam jakąś opcję legalnego wyjazdu do usa pracować dla firm które są mną zainteresowane?

Dzięki z góry za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie 1. - czy ktoś ma tu doświadczenia z wizą O1? Czy faktycznie jest to AŻ tak ciężkie do zdobycia, czy warunki da sie trochę 'naciągnąć'?

Pytanie 2. - jeżeli nie wiza O1/H1B - czy poza tym mam jakąś opcję legalnego wyjazdu do usa pracować dla firm które są mną zainteresowane?

Dzięki z góry za pomoc!

1. Nie mam doswiadczenia osobistego, ale z tego co czytalem sa one dosc mocno wymagane. Firma musialaby miec prawnika z doswiadczeniem w O-1

2. Loteria / malzenstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum