Skocz do zawartości

Płatności i internet


kontrol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

 

Wybieram się turystycznie zwiedzać USA jakoś w okolicach września i mam kilka pytań, ponieważ jestem kompletnym laikiem w tych sprawach.

1.Czy jak przylecę do USA to na miejscu będzie działał mój telefon czy trzeba będzie zakupić kartę prepaid lub cały telefon prepaid bo widziałem takie na youtubie w filmikach. Mam zamiar zabrać ze sobą komputer i przydałby mi się również internet. Jak zrobić żeby to wszystko działało. Można zakupić jakieś miesięczne abonamenty czy coś w tym stylu? Jak najkorzystniej to wychodzi. Nie musi być jakiś super szybki ani telefon nie musi być jakiś mega drogi. Chodzi mi o zwykłe korzystanie do codziennych celów. 

2. Jak z płatnościami? Jak wiadomo w Ameryce podobno bez karty ani rusz. Wiadomo, że wezmę ze sobą gotówkę, ale jak najlepiej wpłacić ją na kartę? Czy w Ameryce najlepiej założyć konto (nie mówię bardzo dobrze po Angielsku więc może być kłopot) czy można to zrobić w Polsce i wziąć kartę ze sobą? Chyba nie ma już w Polsce kart prepaid? Czy może wystarczy moja zwykła prywatna karta z polskiego rachunku (ale wątpię, przewalutowania itp)

3. Planuje wypożyczyć samochód w Ameryce i trochę pozwiedzać. Czy oni honorują Polskie prawo jazdy czy muszę wyrobić jakiś dodatkowy dokument? Co będzie potrzebne do wypożyczenia auta? Domyślam się że również będę potrzebował karty bankomatowej? 

 

Z góry dziękuje za pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
31 minut temu, kontrol napisał:

 

3. Planuje wypożyczyć samochód w Ameryce i trochę pozwiedzać. Czy oni honorują Polskie prawo jazdy czy muszę wyrobić jakiś dodatkowy dokument? Co będzie potrzebne do wypożyczenia auta? Domyślam się że również będę potrzebował karty bankomatowej? 

 

Z góry dziękuje za pomoc.