Skocz do zawartości

Jest szansa ma wyjazd?


Barty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. 

Obecnie mam 23 lata, mam ukończone tylko technikum na kierunku grafiki, dodatkowo zrobione 4 kursy właśnie w tej dziedzinie. Od 3 pracuje i mieszkam w Wielkiej Brytanii takze na tym stanowsku. Teraz przez dłuższy czas jestem w polsce i planuje jeszcze jedna przeprowadzę, tym razem usa i to na stałe. Plany takie z dziewczyna mieliśmy już od dawna, jednak zawsze "mamy czas" brało górę i w końcu nadszedł ten moment kiedy chcemy coś zmienić. Żona jest fotografem (skończone liceum humanistyczne, jednak kursy i szkolenia fotograficzne) - pracowała w Polsce a od 2 lat w Anglii gdy dołączyła do mnie. Ja tak jak wspomniałem jestem grafikiem komputerowym. Półroczne doświadczenie w Polsce, niecałe trzy lata w Anglii. 

Mamy jakakolwiek szanse na legalny stały pobyt w USA z możliwością pracy tam? Mimo długiego i dużego zainteresowania w tym temacie, nie wiem jak teraz jest z wizami. 

z góry bardzo dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Barty napisał:

Witam wszystkich. 

Obecnie mam 23 lata, mam ukończone tylko technikum na kierunku grafiki, dodatkowo zrobione 4 kursy właśnie w tej dziedzinie. Od 3 pracuje i mieszkam w Wielkiej Brytanii takze na tym stanowsku. Teraz przez dłuższy czas jestem w polsce i planuje jeszcze jedna przeprowadzę, tym razem usa i to na stałe. Plany takie z dziewczyna mieliśmy już od dawna, jednak zawsze "mamy czas" brało górę i w końcu nadszedł ten moment kiedy chcemy coś zmienić. Żona jest fotografem (skończone liceum humanistyczne, jednak kursy i szkolenia fotograficzne) - pracowała w Polsce a od 2 lat w Anglii gdy dołączyła do mnie. Ja tak jak wspomniałem jestem grafikiem komputerowym. Półroczne doświadczenie w Polsce, niecałe trzy lata w Anglii.