korek01 Napisano 27 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Lutego 2017 Dzwoniłem do konsulatu tylko pod jednym numerem telefonu jest infolinia w sprawie wniosków ds-160 w Warszawie.Pani powiedziała,żeby nie wysyłać nowego ds-160 tylko w dniu rozmowy składając dokumenty poprosić o poprawienie błędów w złożonym już wniosku ds-160,ponieważ może już zrobić to tylko konsulat i to bez problemu.Ponowne wysłanie innego wniosku ds-160 może skutkować problemem w systemie i zmianą terminu rozmowy.Dotyczy to wniosków wysłanyvh po 1 października 2015 roku.Wcześniejsze są inaczej traktowane. W regulaminie na stronie konsulatu też to pisze,szkoda,że w języku angielskim. Pytanie,czy ktoś miał podobny problem z błędem w złożonym wniosku ds-160 i czy faktycznie w konsulacie można zmienić to bez problemu ? Czytałem na forach,żeby nowy wypełnić co konsulat odradza. Ja mam 4 błędy:brak pesel nr.,zły telefon kontaktowy,zarobki w netto podałem i nie wymieniłem krajów do których podróżuję a jest ich całkiem sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 27 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 27 Lutego 2017 jesli tak każą to tak zrób ze na miejscu poprawisz i ludzie poprawiają.. Widać za dużo ludzi poprawialo wnioski. ps zamykam temat i kolejnym razem pisz w swoim temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.