KonderBpp Napisano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 Witam serdecznie! W tym roku zacząłem załatwiać wizę turystyczną B2, wszystko poszło gładko, dzisiaj jest 22/04, a rozmowę umówioną mam na 24/04. Jednak pracuję i w poniedziałek muszę stawić się koniecznie w pracy. Z tego tytułu chciałbym przełożyć wizytę u konsula i tutaj pojawia się pytanie do Was: - Czy da się bezproblemowo (bez dodatkowych opłat) przełożyć spotkanie, - Czy nie będzie problemu z przełożeniem daty rozmowy na 2 dni przed rozmową, - Gdzie i jak przekłada się to spotkanie? Po zalogowaniu do głównego profilu gdzie ustalałem wizę nie ma żadnej informacji, przejrzałem już na prawdę lwią część internetu i nie mogłem znaleśc konkretnych instrukcji. Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź, Miłego dnia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 ze strony Konsulatu kieruje aby się zalogować i tam to zmienić. Jak nie możesz to dzwoń do biura obsługi i jak będzie wolny termin to Cię zapiszą i na drugi dzień. Oplata zostaje ta sama i nie tracisz jej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KonderBpp Napisano 22 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 Dziękuję bardzo za odpowiedź! A czy można dostać jakieś informacje jak zmienić to na stronie? Bo w tych okienkach gdzie mam wypisaną opłatę, rodzaj wizy, termin itd nic nie mogę zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 podam Ci to https://www.quora.com/What-are-the-number-of-times-one-can-reschedule-the-US-visa-and-OFC-appointment-without-having-to-pay-the-visa-fee-again nie wyznaczysz kolejne daty gdy masz nadal to ważna. Na innej stronie piszą by podaną już datę unieważnić i poszukać kolejnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KonderBpp Napisano 22 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 Okej, wszystko jasne, jednak na stronie nie ma żadnej informacji/żadnego przycisku/odnośnika etc. aby anulować umówione spotkanie. Tak samo z wyznaczeniem kolejnego. Czy jest jakaś możliwość to wykonać? Dzięki za odpowiedź jeszcze raz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.