Skocz do zawartości

Drugie podejscie o wize


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, pytanie mam , byłem w marcu na rozmowie i nie dostałem turystycznej i chciałbym jechać drugi raz. Czy w ogóle warto po tak krótkim czasie mimo że dostałem awans w pracy. W ogóle jak byłem w marcu to jechałem 300 km przez całą noc autobusem i nie spałem w ogóle a rozmowa o 8 rano więc wygladalem jak trup ;d i na pewno nie będę się tak stresować jak za 1 razem ;) ktoś coś mi podpowie mądrego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam stałą pracę, jestem po studiach ,nie mam żadnej tam rodziny , chciałbym tylko zwiedzic jakieś NY albo los Angeles , nigdy nie byłem za granic ale latem wylatuje na wakacje do Hiszpanii. Właśnie jak byłem w marcu to kobieta dziwila się ze chce do USA a nigdy za granic nie byłem i ze jeszcze chce sam tam lecieć i pytała mi się o to dwa razy ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Lukasz2424 napisał:

Mam stałą pracę, jestem po studiach ,nie mam żadnej tam rodziny , chciałbym tylko zwiedzic jakieś NY albo los Angeles , nigdy nie byłem za granic ale latem wylatuje na wakacje do Hiszpanii. Właśnie jak byłem w marcu to kobieta dziwila się ze chce do USA a nigdy za granic nie byłem i ze jeszcze chce sam tam lecieć i pytała mi się o to dwa razy ;d

Ja bym troche pojezdzil po podworku zanim znow bym poszedl po wize. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lukasz2424 napisał:

Mam stałą pracę, jestem po studiach ,nie mam żadnej tam rodziny , chciałbym tylko zwiedzic jakieś NY albo los Angeles , nigdy nie byłem za granic ale latem wylatuje na wakacje do Hiszpanii. Właśnie jak byłem w marcu to kobieta dziwila się ze chce do USA a nigdy za granic nie byłem i ze jeszcze chce sam tam lecieć i pytała mi się o to dwa razy ;d