Skocz do zawartości

Kilka luźnych pytań


MIAMI33

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,mam 21 lat,obecnie mieszkam,pracuje i przebywam w niemczech,jest możliwość,że dostanę obywatelstwo niemieckie (po dziadkach) które ułatwi mi podróż od USA,chociaż te 90 dni bez wizy.. Ale przejde w sumie do sedna sprawy.Bardzo interesuje mnie wylot i stałe zamieszkanie w stanach zjednoczonych,wręcz jest to moim marzeniem które mam nadzieje kiedyś się spełni. :)

I chciałbym od was się dowiedzieć jak to jest z pracą,z przeniesieniem się do stanów.. Język angielski jest podstawowy,ze wskazaniem na bardziej komunikatywny bo bardzo dużo rozumiem w mowie,dużo przeczytam ze zrozumieniem i trochę bez problemu pisze.Z zawodu jestem spawaczem,również pracuję legalnie w tym zawodzie,mam potwierdzenia zawodu na całą europe i jak jest z pracą dla spawaczy w USA? Jest szansa czy lepiej się przekwalfikować i szukać szczęścia w czymś innym? Również posiadam w Polsce prawo jazdy kat.b i będę chciał rozszerzać na C+E tylko nie wiem czy to by mi się mogło przydać w stanach?

Nie ukrywam,ze głównie interesują mnie stany z bardzo łatwym dostępem do broni(zamiłowanie,hobby,pasja) typu arizona,teksas,alaska.. I nie interesują mnie duże aglomeracje,marzenie to mieszkać na kompletnie małej wsi,miasteczku.. Ktoś was może mieszka w takich miejscach? Może,możecie powiedzieć coś o takich miejscach? I jakie zawody są rozchwytywane lub w jakie warto wkładać swoje kwalifikacje?

 

Pozdrawiam Szymon

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
7 minut temu, andyopole napisał:

Czy obywatel Polski czy Niemiecki czy poddany Królowej Brytyjskiej, wszystkich obowiązują te same przepisy dotyczące prawa do legalnego pobytu i pracy. Letko ni ma. Spawaczy musiałbyś być chyba "atomowym" że dostać legalną pracę w tym zawodzie.