Skocz do zawartości

Wiza turystyczna ,czy mam szanse ją dostać ?


Rekomendowane odpowiedzi

Hej :) Jakoś w okolicy listopada/grudnia chciałabym polecieć do Stanów,konkretnie do Los Angeles ale nie wiem czy w mojej sytuacji warto się starać o wizę ponieważ we wrześniu kończę 18 lat i ten wyjazd miałby być w pewnym sensie moi prezentem urodzinowym. Pieniądze na hotel,wizę i lot mam już odłożone ale z tego co czytałam osoby które nie mają pracy mają małą szanse aby ją dostać.Ewentualnie mogłabym znaleźć sobie w tym czasie jakąś prace dorywczą na weekendy ,ale nie wiem czy to by mogło pomóc w staraniu się o wizę.Dodam jeszcze że w Stanach nie mam żadnych znajomych więc na zaproszenie nie mam za bardzo na co liczyć ;//

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie jestem w technikum więc przede mną 2 lata nauki,także w USA nie mam rodziny ,a z tego co czytałam jedną z ważniejszych kwestii aby dostać wizę jest pokazanie swojej więzi z miejscem zamieszkania ,czyli czy dana osoba ma kredyt,prace ,rodzinę itp.Tylko jak już pisałam ,u mnie z pracą jak na razie będzie ciężko ,i pomimo tego że mam pieniądze na wyjazd to obawiam się że przez brak zatrudnienia wizy mogę nie dostać,a argumenty w konsulacie ,że jest to mój prezent urodzinowy na 18-tke i że chciałaym tam wyjechać także ze względu na to że zajmuję się na co dzień fotografią raczej na pewno nie wystarczą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytasz a nie czytasz tez o tym że czasami kredyt czy praca nie pokazują związków z Polską a czasami takie osoby jak Ty maja wizę. A co do kredytu to jak pokazać dokumenty o tym gdy Cię nie proszą. Sa pytania i odpowiedzi a nie sterta dokumentów by pokazać związki z Polską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, sly6 napisał: