Skocz do zawartości
Anna_1991

Pierwsza aplikacja o wize - jakie szanse ?

Recommended Posts

Anna_1991    0

Witam, 

Chce postarać się o wizę do USA. Potrzebna mi jest przede wszystkim dlatego, że często latam do Ameryki Południowej ze względów osobistych i loty przez USA są o wiele tańsze. Oczywiście nie wykluczam opcji zrobienia sobie kiedyś krótkich wakacji w USA.

Obecnie jestem zameldowana w Polsce, pracuję dla duńskiej firmy od 1,5 roku. Jednak w tym czasie przebywałam 4 miesiące w Brazylii - wzięłam udział w programie  AIESEC i pracowałam w Brazylii jako stażysta + uczylam sie jezyka i podróżowałam. Podczas pobytu w Brazylii wciąż kontynuowałam prace dla duńkiej firmy jako freelancer. Wrócilam około 2 tygodniu temu do Polski i dalej pracuje dla duńskiej firmy- wciąz jako freelancer ( nie chce zmieniac kontraktu, ze wzgledow finansowych) . Obawiam się, że mój pobyt w Brazylii może być jakąs przeszkodą w zdobyciu wizy.  Zarobki miesieczne od poltorej roku mam dosc wysokie, wiec stac mnie na pobyt w USA. W aplikacji wpisałam,że jade do Miami czysto turystycznie wraz z siostrą, która ma wize ma od kilku lat. Nie mam tam zadnej rodziny, ani nawet znajomych. Jako miejsce pracy podalam firme dunska, poniewaz zgodnie z prawda jest to moj pracodawca od 1,5 roku. 

Pytanie nr2 - Czy mogą mnie nie wpuscić do stanów jeśli na wniosku wpisze, że chce być w grudniu w Miami a powiedzmy , bede przelatywac przez stany w innym terminie?

Czy od razu powinnam sie przyznac na rozmowie, ze wlasciwie nie interesuje mnie zwiedzanie Ameryki a  wiza jest mi potrzebna ze względu na możliwosc tanszych lotow do ameryki południowej , choc oczywiscie jak juz wize bede miala, nie wykluczam jakis krotkich wakacji w USA. 

Moja siostra dostala wize bez problemów i dwa razy byla w stanach, a ja mam obawy, ze ze wzgledu na moj pobyt w Brazylii moge miec problemy

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

kzielu    333